google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Θέμη: «Απείλησαν ότι θα με σκοτώσουν επειδή είμαι gay…»


 Η άρνηση των γονιών του και το σκληρό bullying για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις

Απόψε ήταν η σειρά του Θέμη να εκμυστηρευτεί άγνωστες για τη ζωή του πτυχές που τον έφεραν αντιμέτωπο με ένα επίπονο ταξίδι στις μνήμες και στο παρελθόν.

Μιλώντας για τη σεξουαλική του ταυτότητα ο παίκτης αφηγήθηκε το πότε συνειδητοποίησε τα «θέλω» του στον έρωτα, το coming out στους γονείς του και το σκληρό bullying που έζησε σε σημείο που τον απείλησαν μάλιστα και για τη ζωή του.

Το 2013 ήταν η χρονιά που κατάλαβε ότι ελκύεται από ίδιου φύλου άτομα. Οι γονείς του δεν πήραν καθόλου καλά τα νέα για εκείνον και η οικογενειακή γαλήνη διαταράχτηκε ανεπανόρθωτα.

«Οι γονείς μου δεν μου συμπεριφέρθηκαν πολύ όμορφα όταν το έμαθαν. Δεν το πήραν καλά. Με έβριζαν, μου μίλαγαν άσχημα, υπήρχαν καυγάδες στο σπίτι. Γίναμε εχθροί, γίναμε άγνωστοι μέσα στο ίδιο μας το σπίτι».

«Ένιωθα ότι δεν έχω κανέναν δίπλα μου, ότι κανένας δεν υπάρχει που να με αγαπάει. Υπήρχε μία ταμπέλα πάνω μου. Ένιωθα την απόλυτη απόρριψη, ένιωθα ότι οι γονείς μου ήθελαν να εξαφανιστώ. Ένιωσα ότι είμαι η ντροπή της οικογένειας».

Όπως είπε, το 2017 έπεσε θύμα ακραίου εκφοβισμού για το γεγονός ότι είναι ομοφυλόφιλος και μάλιστα δέχτηκε απειλές για τη ζωή του.

«Το 2017 ήταν η πρώτη φορά που μου επιτέθηκαν. Ήρθαν δύο τυπάδες σε ένα μικρό τότε παιδί και με έβαλαν στον τοίχο, με απείλησαν. Μου είπαν ότι θα με σκοτώσουν και εμένα και την οικογένειά μου. Νόμιζα ότι θα πεθάνω. Όταν μου έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό είδα τη ζωή να περνάει από μπροστά μου και είπα “Θέμη αυτό ήταν”».

Κλείνοντας, έστειλε το δικό του μήνυμα προς όλους τους γονείς εκεί έξω προτρέποντάς τους να αγκαλιάσουν τα παιδιά τους ανεξαρτήτως σεξουαλικών προτιμήσεων και οποιασδήποτε άλλης διαφορετικότητας με μοναδικό κριτήριο την ευτυχία τους και τίποτε άλλο.

«Είμαι ο Θέμης, είμαι γκέι και είμαι ευτυχισμένος που είμαι εδώ», τόνισε στον επίλογό του. VIDEO https://streamable.com/l8nrt2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.