google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Eρικ Τραμπ: «Είμαι μέλος της ΛΟΑΤ κοινότητας» - Σάλος στα social media


 Η νέα δήλωση του Έρικ Τραμπ που έφερε κύμα αντιδράσεων στο Twitter

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει μετά τη δήλωση του γιου του Ντόναλτ ΤραμπΈρικ, στο Fox & Friends ότι «είναι μέλος της ΛΟΑΤ κοινότητας». Η απάντηση αυτή ήρθε έπειτα από ερώτηση που δέχτηκε σχετικά με μια ομοφυλόφιλη Νεουορκέζα, που υποστηρίζει την καμπάνια επανεκλογής του πατέρα του. «Σας το λέω, το βλέπω κάθε μέρα, η ΛΟΑΤ κοινότητα, είναι απίθανοι και θα πρέπει να δείτε πως έρχονται με δύναμη στο πλευρό του πατέρα μου κάθε μέρα» ανέφερε αρχικά ο ίδιος ο επιχειρηματίας και πρόσθεσε: «Είμαι μέλος αυτής της κοινότητας και τον αγαπάμε και σε ευχαριστώ που προστατεύεις της γειτονιές μας και σε ευχαριστώ που προστατεύεις τις πόλεις μας».

Στη συνέχεια, ο Έρικ Τραμπ έτρεξε να ξεκαθαρίσει στη New York Post, ότι με την παραπάνω δήλωση, ήθελε να παραφράσει αυτά που λένε οι ΛΟΑΤ υποστηρικτές για τον πατέρα του. «Για να ξεκαθαρίσω, πολλοί από τους κοντινούς μας φίλους είναι μέλη της ΛΟΑΤ κοινότητας, κι αυτή ήταν η πρόθεση της δήλωσή μου – η αριστερά θεωρεί δεδομένη αυτή την ψήφο εδώ και αρκετό καιρό και η υποστήριξη της γκέι κοινότητας προς τον πατέρα μου είναι απίστευτη. Όσο αφορά εμένα, νομίζω γνωρίζετε ότι είμαι χαρούμενος και παντρεμένος με την σύζυγό μου, Λάρα» τόνισε. 

Την ίδια ώρα, οι χρήστες του Twitter δεν έχασαν την ευκαιρία να σχολιάσουν τις δηλώσεις του Έρικ Τραμπ. «Έκανε ο Έρικ coming out ως ΛΟΑΤ ή έκανε ο Έρικ coming out ότι δεν γνωρίζει τι σημαίνει ΛΟΑΤ;» αναρωτήθηκε ένας χρήστης. «Ίσως θα έπρεπε να το πει στην γυναίκα του πριν το ανακοινώσει στο Fox» ανέφερε κάποιος άλλος. «Ο Έρικ Τραμπ έριξε το πρώτο τούβλο στο Stonewall, αφού το γκρέμισε για να χτίσει διαμερίσματα» σχολίασε ο σκηνοθέτης David Mack. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.