google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Όλες οι αντιδράσεις για την τρανς εγγονή της Δούκισσας που διαγωνίστηκε στο The Voice


 Μία ιδιαίτερη διαγωνιζόμενη είδαμε στο The Voice του Σαββατοκύριακου. Η Angel, η 18χρονη τρανς εγγονή της σπουδαίας τραγουδίστριας Δούκισσας εμφανίστηκε στη σκηνή του The Voice και μίλησε για τη βοήθεια που πήρε από την οικογένεια της και για το drag που τη έκανε να ανακαλύψει τον εαυτό της.

«Από πολύ μικρή ηλικία φορούσα τα τακούνια της μαμάς μου και χόρευα στο σπίτι. Στην καραντίνα έψαξα να βρω ποια είμαι και έτσι γράφτηκα σε μία σχολή χορού. Το drag με βοήθησε πολύ να βρω ποια είμαι γιατί την ώρα που βαφόμουν έβλεπα τη γυναίκα που θα ήθελα να είμαι. Έχω πάρα πολυ στήριξη από την οικογένεια μου και τους φίλους μου και μου είπαν να μη φοβάμαι και να συνεχίσω να κάνω αυτό που θέλω. Πολλοί μου έχουν ζητήσει συγγνώμη γιατί με έκριναν πριν με γνωρίσουν»

Είπε η Angel και συνέχιζε λέγοντας:

«Όσο μεγάλωνα κι έβλεπα διάφορες τραγουδίστριες επάνω στη σκηνή και σαν μικρό αγοράκι ήθελα να τις μοιάσω κι έβαζα τα τακούνια μου. Πιστεύω ότι είμαι καλή performer»

Όπως κάθε φορά που εμφανίζεται μία τρανς κοπέλα στην ελληνική τηλεόραση, οι ακροδεξιοί βγήκαν να εκφράσουν τις αντι-τρανς απόψεις τους, αλλά από ό,τι φαίνεται οι εποχές που ελάχιστοι τους απαντούσαν έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Κάποιοι αντέδρασαν μιλώντας για προπαγάνδα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας

trans

 

Ευτυχώς, όμως πολλοί αντέδρασαν

 

Φυσικά, τα περισσότερα σχόλια κάτω από την αρχική ανάρτηση είναι αρνητικά για την τρανς κοπέλα καθώς είναι από ακόλουθους αυτού που έκανε το tweet, αλλά οι φωνές αυτών που αντιστέκονται στη ρητορική μίσους είναι πλέον πολλές και αυξάνονται!

Τέλος, να πούμε ότι η Angel πέρασε στην επόμενη φάση του διαγωνισμού καθώς γύρισαν τις καρέκλες τους δύο κριτές, η Έλενα Παπαρίζου και ο Γιώργος Μαζωνάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.