google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Το παράπονο του Αλέξη Κούγια: «Έχω εγώ ομοφοβία, που όλο μου το περιβάλλον είναι ομοφυλόφιλοι;



Από Εύη Κουρίδου

Για την περιπέτεια της πρώην συζύγου του, Εύης Βατίδου με τις Αρχές μίλησε ο Αλέξης Κούγιας στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα», που κλήθηκε να υπερασπιστεί.



Εν τέλει, ο νομικός αθώωσε το μοντέλο με τον πρώτο να εξηγεί στο πάνελ της εκπομπής άγνωστα σημεία από τη συμπλοκή της Βατίδου με τον μοτοσικλετιστή. Στη συνέχεια, λίγο πριν ολοκληρώσει, ο Αλέξης Κούγιας έκανε μια παρατήρηση.Αναφερόμενος στον Ανδρέα Μικρούτσικο, τον ρώτησε τον λόγο για τον οποίο πρόσφατα τον χαρακτήρισε ως ομοφοβικό, με τον έμπειρο παρουσιαστή να του απαντάει αναλυτικά.

«Ο κύριος Μικρούτσικος, που έχετε στην εκπομπή σας με γνωρίζει πάνω από δέκα χρόνια. Ξέρει πολύ καλά το ήθος μου, ξέρει πολύ περισσότερα πράγματα που έχουμε πει και σε ιδιωτικές συζητήσεις και είναι απαράδεκτοι οι χαρακτηρισμοί που λέει για μένα. Το λέω με παράπονο. Ξέρει το ήθος μου, το σύστημα αξιών μου και την επάρκειά μου στη νομική και ξέρει πώς συμπεριφέρομαι και στη δικηγορία και στη ζωή μου. Και πρέπει να καταλάβει ότι όταν σε επιλέγουν γι’ αυτού του υψηλού κινδύνου υποθέσεις, είναι πολύ δύσκολη η θέση ενός δικηγόρου, ο οποίος υποστηρίζει την αθωότητα ενός προσώπου», είπε ο Αλέξης Κούγιας.

«Κύριε Κούγια, δεν έχει υπάρξει ούτε μία φορά που να αμφισβήτησα... Άμα ήμουν κοντά θα έλεγα κερί και λιβάνι. Δεν έχω πει για την επαγγελματική σου ουσία. Εμένα η κριτική μου είναι για αντιλήψεις ομοφοβικές και όλα αυτά, τα οποία λες», είπε ο Ανδρέας Μικρούτσικος. «Εγώ έχω ομοφοβία, που όλο μου το περιβάλλον είναι ομοφυλόφιλοι;», αναρωτήθηκε ο Αλέξης Κούγιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.