google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Γιάννης Πουλόπουλος: Όλες οι φορές που υπερασπίστηκε στον αέρα τον σεξουαλικό του προσανατολισμό


 Ο Γιάννης Πουλόπουλος βρέθηκε στο στόχαστρο του πατέρα Στυλιανού Καρπαθίου την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου στον αέρα της εκπομπής «Super Κατερίνα».


Ο δημοσιογράφος δέχτηκε επίθεση από τον καλεσμένο της εκπομπής για τον σεξουαλικό του προσανατολισμό.

Αυτή δεν είναι, ωστόσο, η πρώτη φορά που ο Γιάννης Πουλόπουλος έρχεται σε ανοιχτή αντιπαράθεση με καλεσμένο για τις απόψεις του σχετικά με την ομοφυλοφιλία ή εκφράζεται απερίφραστα, προχωρώντας πολλές φορές σε προσωπικές αποκαλύψεις.

«Έχω δεχτεί bullying λεκτικό και ρατσιστικό»
Την δική του προσωπική εξομολόγηση είχε κάνει τον Γενάρη του 2021 στην εκπομπή «Ευτυχείτε», ο Γιάννης Πουλόπουλος. Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος είχε μιλήσει on air για το bullying που δέχτηκε στο παρελθόν από στέλεχος τηλεοπτικού καναλιού. Μάλιστα, είχε λυγίσει περιγράφοντας τις κακές στιγμές που έχει ζήσει στον εργασιακό του χώρο.

«Αν θέλεις να ανοίξουμε αυτή την ιστορία, αυτό που περιγράφουν να κλείνεσαι στην τουαλέτα από το πρωί ως το βράδυ το έχω ζήσει. Έχω δεχτεί bullying και λεκτικό και ρατσιστικό. Έχω δεχτεί σχόλια για τη χροιά της φωνής μου, ότι είναι κάπως και δεν θα κάνω ποτέ καριέρα, ότι μας ενοχλεί αυτό που είσαι επειδή δεν ήμουν η επιλογή τους. Ήταν μία κυρία αυτή που μου το είπε. Μου έκανε τη ζωή μαύρη για έναν ολόκληρο χρόνο. Φταίμε και εμείς που δεν μιλάμε. Δεν μπορώ να πω σε πρωινή εκπομπή να ακουστούν οι βρισιές που άκουσα στο ακουστικό μου ούτε τα ρατσιστικά σχόλια. Φέρνω στο μυαλό μου αυτές τις εικόνες και δεν μπορώ…. Απλά δεν μπορώ να μιλήσω ανοιχτά και αυτό μου δημιουργεί μια συναισθηματική φόρτιση. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή να το πω έχουν περάσει δέκα χρόνια και τα οκτώ έκανα ψυχοθεραπεία», είχε πει ο Γιάννης Πουλόπουλος ξεσπώντας σε κλάματα.Με αφορμή την παράσταση που συμμετέχει, ο ηθοποιός μίλησε στην κάμερα του «Super Κατερίνα», όπου είχε σχολιάσε, μεταξύ άλλων: «Δε θα πω ότι δεν φοβήθηκα τον ρόλο. Φαντάσου ότι έβλεπα φίλους μου γκέι που μου έδειχναν πως να σπάει ο καρπός, πως να σπάει η λεκάνη, πως να κάνω το σταυροπόδι».



Τα παραπάνω στάθηκαν η αφορμή για να ξεσπάσει ο Γιάννης Πουλόπουλος, χαρακτηρίζοντας απαράδεκτα και ομοφοβικά τα όσα είπε.

Αναλυτικότερα, ο Γιάννης Πουλόπουλος είχε πει σε υψηλούς τόνους: «Τι είναι αυτό που ακούσαμε; Είναι δυνατόν να λέει ότι πήρε μαθήματα για το πώς να σπάει τον καρπό και πως να κουνιέται από φίλους του γκέι; Το 2022 είναι δυνατόν να ακούμε αυτά τα πράγματα; Είναι το λιγότερο άστοχο εν έτη 2022 να χρησιμοποιείται η έκφραση “με βοήθησαν οι γκέι να μάθω να σπάω τον καρπό μου και να κουνιέμαι”. Δε μπορεί να μένουμε στο αν θα παίξει καλά τον ρόλο. Μένουμε στην έκφραση που χρησιμοποιεί. Είναι ρατσιστικό και ομοφοβικό αυτό και λυπάμαι πολύ που το λέω. Είναι δυνατόν ρε παιδιά;».

«Βρήκα τον σεξουαλικό μου προσανατολισμό πολύ αργά»
Ο Γιάννης Πουλόπουλος ειχε μιλήσει για το σύμφωνο συμβίωσης, τη σχέση του, αλλά και τον λόγο που αποφάσισε να μιλήσει τα τελευταία χρόνια για τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, τον Ιούνιο του 2023.

Καλεσμένος στην εκπομπή «The 2night Show» είχε πει: «Έχω κάνει σύμφωνο συμβίωσης και πρέπει να ήμουν το νούμερο 2 στην Ελλάδα. Το έκανα το 2016 και πολύ συνειδητά. Το κράτησα για εμένα και για τον άνθρωπό μου γιατί δεν ήθελα τέτοιου τύπου δημοσιότητα. Ο λόγος που αποφάσισα να μιλήσω τώρα πιο ανοιχτά για την προσωπική μου ζωή, είναι επειδή αργά ή γρήγορα θα ολοκληρωθεί αυτός ο κύκλος της τηλεόρασης».


«Θα ήθελα το αποτύπωμά μου να μην είναι μόνο η Eurovision που την αγαπώ και την υπηρετώ τόσα χρόνια, αλλά να δώσω ένα boost σε νέα παιδιά που μπερδεύτηκαν πολύ. Βρήκα τον σεξουαλικό μου προσανατολισμό πολύ αργά. Υπάρχει λόγος για αυτό», είχε προσθέσει.

«Υπήρχε ένα πένθος στην οικογένεια πολύ μεγάλο κι έχασα τον αδερφό μου σε ηλικία 20 χρονών. Ήμουν ένα παιδί που ήταν μονίμως μέσα στα βιβλία, δεν είχε παρέες και δεν έπαιζε. Μετά ταλαιπωρήθηκα από τον ίδιο μου τον εαυτό. Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να μιλώ πια για τον άνθρωπό μου. Όπως ο Μπισμπίκης μπορεί να μιλά για την Βανδή και τους θαυμάζουμε και τους χειροκροτούμε, έτσι θέλω κι εγώ επειδή έχω 14 χρόνια σχέση να μπορώ να μιλώ για τον άνθρωπό μου δημόσια και να μην γίνεται αυτό είδηση» είχε αναφέρει στο τέλος ο Γιάννης Πουλόπουλος.

«Στα 31 ανακάλυψα τη σεξουαλικότητά μου, πριν είχα σχέσεις με κοπέλες»
Με αφορμή τα αλλεπάλληλα ρεπορτάζ για τον Στέφανο Κασσελάκη και το γεγονός ότι δημοσιοποιούνται λεπτομέρειες για το παρελθόν και τις σχέσεις του, ο Γιάννης Πουλόπουλος προχώρησε σε μια προσωπική εξομολόγηση στο «Super Κατερίνα», τον περασμένο Σεπτέμβριο.


«Προσευχόμουν στον Όσιο Δαυίδ να μην είμαι γκέι» είχε αναφέρει σε συνέντευξή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και ορμώμενος από αυτή τη δήλωση, ο Γιάννης Πουλόπουλος αποκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε σχέση με γυναίκες, πριν ανακαλύψει ότι είναι ομοφυλόφιλος.

«Στα 31 μου ανακάλυψα τον σεξουαλικό μου προσανατολισμό. Η Κατερίνα Καινούργιου το ξέρει πολύ καλά που με γνωρίζει από τον “Όμορφο Κόσμο” στα 20 μου. Είχα σχέσεις με κοπέλες, δεν χρειάζεται να πούμε με ποια, η Κατερίνα γνωρίζει. Με την ψυχοθεραπεία ανακάλυψα όλο αυτό, όπως και ο Κασσελάκης, επειδή τη διάβασα τη συνέντευξη και επίσης προσευχόμουν για το ίδιο πράγμα» είχε αναφέρει ο Γιάννης Πουλόπουλος.

Γιάννης Πουλόπουλος σε Μαρία Ιωαννίδου: «Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ιλαρά που την κολλάς»
Η Μαρία Ιωαννίδου έκανε δηλώσεις κι εξέφρασε ξανά την έντονη αντίθεσή της σχετικά με την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια.

Η ηθοποιός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» στα μέσα Δεκεμβρίου, αναφέροντας μεταξύ άλλων, πως δέχτηκε άσχημα μηνύματα, αφού είπε δημόσια την άποψή της.

Συγκεκριμένα, τόνισε πως κατ' εκείνη, τα ομόφυλα ζευγάρια δεν πρέπει να υιοθετούν παιδιά, γιατί θα γίνουν κι εκείνα ομοφυλόφιλα. Επιπλέον, δήλωσε: «Αυτή είναι η άποψή μου. Δεν είναι καλή η εποχή που ζούμε, λες μια κουβέντα κι όλοι σε βρίζουν».


Την έντονη ενόχλησή του μετά τις δηλώσεις της, εξέφρασε ο Γιάννης Πουλόπουλος. «Έχω λίγο θυμώσει. Έχω κουραστεί να ακούω "αυτό είναι η άποψή μου". Κι εννοείται ότι αν η κυρία Ιωαννίδου είχε μια άποψη αν είναι υπέρ ή κατά, είναι απολύτως σεβαστή. Όμως, το να λες ότι τα παιδιά των ομοφυλόφιλων θα γίνουν κι αυτά ομοφυλόφιλα είναι παντελώς λάθος. Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ιλαρά που την κολλάς. Δεν είναι μια κολλητική ασθένεια που λες, άρα θα την κολλήσει και το παιδί», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Είναι σεξουαλικός προσανατολισμός, το έχουμε πει ένα εκατομμύριο φορές και λυπάμαι που το λέω. Για αυτό το πράγμα θα πρέπει να τοποθετούνται μόνο ειδικοί. Εκεί καταλήγω. Δεν μπορεί να λέει "έχω μια άποψη". Το να πεις μια άποψη είναι υπέρ ή κατά. Το να αναλύεις μια επιστημονική άποψη, είναι λάθος αν δεν είσαι επιστήμονας. Δεν ρωτήσαμε την επιστημονική άποψη».

Ο πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου τον αποκάλεσε διαστροφικό σε συζήτηση για τα ομόφυλα ζευγάρια

Σε έντονο κλίμα ο Γιάννης Πουλόπουλος και ο πατέρας Στυλιανός Καρπαθίου συζήτησαν on air για το νομοσχέδιο που αφορά την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια.

Οι δυο τους διαφώνησαν αρκετά στο πλατό του «Super Κατερίνα» με αποκορύφωμα τη στιγμή που ο ρεπόρτερ ρωτά τον ιερέα «δηλαδή με λέτε διαστροφικό;» και τον καλεσμένο να απαντά «ναι σας λέω διαστροφικό».

«Όλοι αποζητούμε το φυσιολογικό. Να δούμε αυτή η φύση μάς λέει ότι είναι θεμιτή κατάσταση η ομοφυλοφιλία; Δεν ξέρω αν υπάρχει ευτυχία ή έρωτας ανάμεσά τους. Δηλώνουν ευτυχισμένοι αλλά είναι μέσα στη θλίψη, δηλώνουν αγάπη αλλά είναι μέσα στο μίσος» είπε ο ιερέας και έκανε μια αναφορά στο «Συμπόσιο» του Πλάτωνα.


Εκεί απάντησε ο Γιάννης Πουλόπουλος που του ανέφερε τη θεωρία για το μισό πορτοκάλι όπου το ένα μέρος ψάχνει το άλλο του μισό. «Δεν είναι κοινωνικό θέμα. Είναι άκαρπες συκιές αυτοί οι άνθρωποι», πρόσθεσε στη συνέχεια με τον Γιάννη Πουλόπουλο να παρεμβαίνει και να του λέει πως τον προσβάλλει με τα λόγια του.

«Όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν μέσα τους θλίψη και μίσος και κυρίως οι άνθρωποι εκείνοι που υφίστανται τον βιασμό», συνέχισε ο Στυλιανός Καρπαθίου κι ο δημοσιογράφος τον ρώτησε για τι πράγμα μιλάει.

Του απάντησε: «Με συγχωρείτε κύριε, δεν υπάρχει βιασμός; Η φύση διαφορετικά ορίζει τα πράγματα. Ακόμα και καθαρά ιατρικά, αυτό το οποίο κάνετε είναι απολύτως αφύσικο» και πρόσθεσε: «Δικαίωμα έχετε αυτό το οποίο θέλετε να είστε, αλλά στο σπίτι σας. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να το κάνετε δημόσιο θέαμα. Δεν θα επιτρέψω ποτέ στα παιδιά μου να τους κάνετε προπαγάνδα. Με καλέσατε να σας πω κάποια πράγματα. Είστε σε λάθος δρόμο».

«Αν θέλετε να περάσετε τις ιδέες σας, είναι διαστροφικές» είπε ακόμη στον Γιάννη Πουλόπουλο. «Με λέτε διαστροφικό;» τον ρώτησε. «Ναι σας λέω διαστροφικό» απάντησε ο ιερέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.