google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Ηχηρό "Χαστούκι» και από Adams στον ομοφοβικό νόμο του Μισισιπή

Το δρόμο που χάραξε ο Μπρους Σπρίνγκστιν ακολούθησε και ο Καναδός τραγουδιστής και τραγουδοποιός Μπράιαν Άνταμς, ο οποίος ακύρωσε τη συναυλία του στο Μπιλόξι, του Μισισιπή, που ήταν προγραμματισμένη για τις 14 Απριλίου, αντιδρώντας στον νόμο του «Bathroom Law» (σ.σ. ο νόμος της τουαλέτας), ενός ομοφοβικού νόμου που περιορίζει τα δικαιώματα της ΛΟΑΤ κοινότητας.

«Θεωρώ ότι είναι ακατανόητο το γεγονός ότι οι ΛΟΑΤ πολίτες υφίστανται διακρίσεις στην πολιτεία του Μισισιπή», δήλωσε ο Άνταμς και πρόσθεσε πως «δεν μπορώ να έχω ήσυχη την συνείδησή μου και να εμφανιστώ σε μία πολιτεία όπου ορισμένοι άνθρωποι στερούνται τα πολιτικά τους δικαιώματα λόγω του σεξουαλικού τους προσανατολισμού… Χρησιμοποιώντας την φωνή μου, είμαι αλληλέγγυος μαζί με όλους του ΛΟΑΤ φίλους μου για να καταργηθεί αυτός ο εξαιρετικά δυσμενής νόμος των διακρίσεων. Ας ελπίσουμε ότι η πολιτεία του Μισισιπή θα ξαναβρεί τον δρόμο της και τότε θα επανέλθω δίνοντας μία παράσταση για όλους τους θαυμαστές μου. Ανυπομονώ να έρθει εκείνη η μέρα».

Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο κιθαρίστας του συγκροτήματος «E Street Band», Στίβεν Βαν Ζαντ, επαίνεσαν τη στάση του Άνταμς, μέσω του Twitter. «Σωστός ο Μπράιαν Άνταμς», έγραψε, «Ακύρωσε τη συναυλία στο Μισισιπή. Ένα ακόμα μέτωπο στο πόλεμο κατά των διακρίσεων». Ο Σπρίνγκστιν ήταν ο πρώτος τραγουδιστής που ακύρωσε συναυλία του στη Βόρεια Καρολίνα την περασμένη εβδομάδα αντιδρώντας στον νέο νόμο που ψήφισε η πολιτεία με τον οποίο υποχρεώνει τα διεμφυλικά άτομα να χρησιμοποιούν τις τουαλέτες που αντιστοιχούν στο φύλο με το οποίο γεννήθηκαν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.