Menu

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Επηρεάζει τις αγορές των Κυπρίων το αν είναι straight ή gay;

Μπορεί εκ πρώτης η απάντηση να μοιάζει εύκολη ίσως και αυτονόητη για κάποιους, είναι, όμως, τέτοια; Σε μία εποχή που όλα αλλάζουν ραγδαία και μεταβάλλονται προωθώντας την εξατομίκευση σε όλα τα επίπεδα, από την πληροφόρηση έως και τα προϊόντα που αγοράζουμε, ο σεξουαλικός προσανατολισμός μπορεί να επηρεάσει τις αγορές που κάνουμε;
Απάντηση στο ερώτημα επιδιώκει να δώσει ο μεταπτυχιακός φοιτητής στον κλάδο του Digital Marketing, Χρύσανθος Κωνσταντινίδης*, μέσα από ένα ενδιαφέρον ερωτηματολόγιο το οποίο προσπαθεί να «ανακαλύψει» το κατά πόσο ο Κύπριος καταναλωτής βασίσει τις επιλογές των αγορών του, ανάλογα του σεξουαλικού προσανατολισμού του.
«Η έρευνα μου αφορά τις αγοραστικές συνήθειες των Κυπρίων καταναλωτών στο διαδίκτυο και το κατά πόσο αυτές διαφοροποιούνται βάσει των σεξουαλικών προτιμήσεων. Πιο συγκεκριμένα προσπαθώ να εντοπίσω εάν ο σεξουαλικός προσανατολισμός επηρεάζει τις αγοραστικές μας επιλογές, τα χρήματα που δαπανώνται σε συγκεκριμένες κατηγορίες υπηρεσιών και προϊόντων και το κατά πόσο οι διαφορές αυτές (εάν υπάρχουν) είναι έντονες ή σε μικρή κλίμακα», σημειώνει ο Χρύσανθος στο ενημερωτικό του γράμμα.
Όπως εξηγεί ο Χρύσανθος, αυτά τα ερωτήματα προκύπτουν κυρίως λόγω της ευκολίας που έχουμε στην εποχή μας, για ψώνια από το σπίτι, μέσα από το κινητό, το laptop ή το tablet μας, χωρίς να απαιτείται η φυσική μας παρουσία σε κάποιο κατάστημα. Μια δυνατότητα που προσφέρει ανωνυμία και μυστικότητα, οπότε και προστασία από τη δημόσια έκθεση.
Η έρευνα δεν χρειάζεται περισσότερα από 10 λεπτά για να ολοκληρωθεί, είναι εντελώς ανώνυμη και απευθύνεται σε μόνιμους κατοίκους Κύπρου, ηλικίας 21 - 55 Ετών.
Εάν θέλετε να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο πατήστε στο σύνδεσμο που ακολουθεί:
*Ο Χρύσανθος Κωνσταντινίδης κάνει το μεταπτυχιακό του στο University of West London

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου