Ενας ινδός πατέρας προσπαθεί να αποκαταστήσει την κόρη του, παντρεύοντάς την με έναν πλούσιο και όμορφο άνδρα. Εκείνη αντιστέκεται, επιμένοντας ότι η καρδιά της είναι αλλού δοσμένη. Εννοείται ότι παρεμβάλλεται πολύς χορός και τραγούδι. Αυτό θα μπορούσε να είναι το τρέιλερ οποιασδήποτε ταινίας προέρχεται από την ακούραστη και άκρως κερδοφόρα κινηματογραφική βιομηχανία του Μπόλιγουντ. Οπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Guardian, μόνο ένα μικροσκοπικό υπονοούμενο υπάρχει ότι η ταινία «Ek Ladki Ko Dekha Toh Aisa Laga» («Πώς ένιωσα όταν είδα εκείνο το κορίτσι»), αποτελεί όχι ένα ακόμη φιλμ, αλλά ένα πρωτοποριακό φιλμ, ικανό να γράψει ιστορία. Fox Star Studios Πρόκειται λοιπόν, για την πρώτη ταινία που αν και διαθέτει όλα τα φόντα του blockbuster, ασχολείται με ένα θέμα που ήταν μέχρι πρότινος τεράστιο ταμπού και στην κοινωνία, αλλά και στο σινεμά της Ινδίας: είναι η ιστορία μίας οικογένειας που προσπαθεί να αποδεχθεί το γεγονός ότι η κόρη είναι ομοφυλόφιλη και ερωτευμένη με μία γυναίκα. Η ταινία κάνει πρεμιέρα στην Ινδία σήμερα Παρασκευή, 1η Φεβρουαρίου 2019 και το μάρκετινγκ που έχει γίνει ως τώρα, ήταν πολύ προσεκτικό και διακριτικό. Σε μεγάλο βαθμό, αυτό συμβαίνει για να αποφευχθεί η μισαλλοδοξία, που στο παρελθόν έχει εκφραστεί με ακρότητες.
Η ινδική ταινία «Fire» του 1996 που περιελάμβανε επίσης μία λεσβιακή σχέση, δέχτηκε βάρβαρη υποδοχή από οργισμένα πλήθη και φανατισμένους, που έφτασαν στο σημείο να λιντσάρουν θεατές και να προκαλέσουν σημαντικές ζημιές στις αίθουσες προβολής. Το ενδιαφέρον με τη νέα ταινία, είναι ότι δεν πρόκειται για μία ανεξάρτητη, χαμηλού κόστους παραγωγή, αλλά έχουν επενδυθεί πολλά χρήματα, ώστε να σπάσουν επιτέλους όλα τα βασανιστικά ταμπού του παρελθόντος. Το συγκεκριμένο φιλμ, έρχεται σαν καλογυαλισμένος Δούρειος Ιππος, να μπει από την κεντρική είσοδο κάθε κινηματογραφικής αίθουσας, στέλνοντας το μήνυμα πως ήρθε ο καιρός να αλλάξουν πολλά πράγματα και να μετατοπιστούν πολλά αγύριστα μυαλά. Τόσο στις αφίσες της ταινίας, όσο και στα σλόγκαν και hashtags που την ακολουθούν, υπάρχουν ελάχιστα υπονοούμενα, που δεν είναι δυνατόν να γίνουν αντιληπτά δια γυμνού οφθαλμού. «Ο πιο αναπάντεχος έρωτας της χρονιάς!» είναι η φράση με την οποία προωθείται, ενώ το hashtag #LetLoveBe (Αφήστε την αγάπη να υπάρξει), προσδοκά να αγκαλιάσουν όσο περισσότεροι θεατές αυτό το πρωτοποριακό για τα ινδικά δεδομένα, εγχείρημα. Πηγή: Protagon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου