Menu

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

Πρωτοποριακή καμπάνια από το Βρετανικό Στρατό

Οι περισσότεροι από μας έχουμε το στρατό στο μυαλό μας ως κάτι άκαμπτο, κάτι που είναι υποχρεωτικό αλλά οι περισσότεροι το θεωρούν ως αγγαρεία, κάτι που δεν επιτρέπει δημιουργικότητα και αυτοσχεδιασμούς. 
Αυτή είναι η εικόνα λίγο πολύ που επικρατεί σε σχέση με το "καθήκον προς την πατρίδα" όπως συνηθίζουμε να λέμε. Αποτέλεσμα της αντίληψης αυτής είναι να αυξάνεται η φυγοστρατία και η νέα γενιά να έχει απαξιώσει πλήρως πλέον τη στρατιωτική θητεία. 
Πόσο μάλλον σε μια κοινωνία, η οποία πλέον κινείται με ρυθμούς διαδικτύου, με ταχύτητες που πριν 15 και 20 χρόνια δεν θα μπορούσαμε καν να φανταστούμε.  Μπορεί ο στρατός  να μην έχει πάρει τα μηνύματα, ωστόσο, ο βρετανικός στρατός φαίνεται να τα έχει πάρει μια χαρά και να προσαρμόζει ήδη την προσέγγιση και την επικοινωνιακή του πολιτική για προσέλκυση στρατιωτών από τη νέα γενιά ή τη γενιά των "snowflakes" όπως αναφέρει και ο νεολογισμός. 

Σε αυτή την προσπάθεια λοιπόν ο βρετανικός στρατός έχει ξεκινήσει μια καμπάνια με την οποία ευελπιστεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον των "snowflakes", των "εθισμένων στις selfie" και όχι μόνο. 
Για όσους Βρετανούς λοιπόν αφορά η καμπάνια αυτή, αν είναι εθισμένοι στο κινητό, στο gaming, στις selfie, αν είναι η ψυχή ή ο χιουμορίστας της τάξης του, τότε μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που ψάχνει ο Βρετανικός στρατός, σύμφωνα με την καμπάνια "Your Army Needs You". 
βρετανικός στρατός
Ο στρατός, εμπνέυστηκε από την καμπάνια του πρώτου Παγκοσμίου πολέμου με σλόγκαν "Your Country Needs You" και το πόστερ με τον Marshal Lord Kitchener, και δημιούργησε μια σειρά από σποτάκια και αφίσες για να προσεγγίσει τη νέα γενιά ηλικίας 16-25.
Επειδή αρκετοί από μας μπορεί να μην γνωρίζουμε, "Snowflake Generation", χαρακτηρίζονται οι νέοι ενήλικες της δεκαετίας του 2010, οι οποίοι έχουν ως βασικό χαρακτηριστικό το ότι είναι συναισθηματικά ευάλωτοι σε απόψεις που διαφέρουν από τις δικές τους.  Στις σχετικές αφίσες, φιγουράρουν 6 στρατιώτες στους οποίους δίνεται μια ταμπέλα από στερεότυπα της νέας γενιάς, καθώς και ένα θετικό μήνυμα για τον κάθε ένα σε περίπτωση που αποφασίσει να ακολουθήσει το δρόμο της προσφοράς στο στρατό της χώρας του. 

Οι εθισμένοι στις selfie λοιπόν έχουν αυτοπεποίθηση, οι snowflakes έχουν ενσυναίσθηση και ευαισθησία, οι εθισμένοι στα κινητά έχουν αυτοσυγκέντρωση, οι gamers είναι στοχοπροσηλωμένοι, όσοι είναι η ψυχή της τάξης έχουν καλή διάθεση και θετικό πνεύμα και οι millenials πιστεύουν στον εαυτό τους, σύμφωνα με τα μηνύματα που θέλει να περάσει η σχετική καμπάνια. 
Παρουσιάζονται νέοι άνθρωποι οι οποίοι έχουν φιλοδοξίες και αισθάνονται υποτιμημένοι από το σύστημα και έχουν διάθεση να κάνουν μια δουλειά που έχει πραγματικά σημαντικό στόχο και νόημα. 

Σύμφωνα με τους βρετανούς "ο στρατός μπορεί και πρέπει να βλέπει πέρα από τα στερεότυπα και να βλέπει τον κάθε άνθρωπο με σεβασμό προς τη διαφορετικότητα. Πρέπει να βλέπει την προοπτική και να αναδεικνύει τα προσόντα του κάθε νέου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου