Οι γκέι ταξιδιώτες επιλέγουν ταξιδιωτικά προϊόντα μόνο αν ο προορισμός ή η επιχείρηση στηρίζουν τους ανθρώπους που ανήκουν στην κοινότητα LGBT.Η υπερβολική χρήση του κόνσεπτ «αυθεντικότητας» αρχίζει να αποτελεί λόγο αποτυχίας των επιχειρήσεων να αναπτύξουν όλες τις δυνατότητές τους στην προσέλκυση ταξιδιωτών της κοινότητας LGBT, επισήμανε ο κ. Johnson.
Αυτό δείχνουν οι έρευνες του μεγάλου δικτύου ταξιδίων LGBT, Out Now (ONBC), όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Out Now, Ian Johnson, μιλώντας στο 14ο Out Now Business Class που διεξάγεται στο πλαίσιο της έκθεσης WTM του Λονδίνου, σε σχέση με τις τελευταίες εξελίξεις στον γκέι τουρισμό και θέμα «LGBT Travel – Inside and Out: The ONBC Masterclass».Στο επίκεντρο του εφετινού Masterclass ήταν η σημασία του σεβασμού προς το προσωπικό LGBT των επιχειρήσεων, καθώς και η κατανόηση της σημασίας συμμάχων της κοινότητας στην εργασία.Η Out Now θα λανσάρει μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα με τίτλο How.LGBT που θα δίνει τη δυνατότητα ενημέρωσης για τον τρόπο που λειτουργούν τα εργασιακά περιβάλλοντα που στηρίζουν την κοινότητα LGBT.
Η νέα πλατφόρμα How
LGBT προσφέρει ένα εύρος πηγών πληροφόρησης για καλύτερες επιλογές, ενώ περιλαμβάνεται και ειδική κατηγορία για τα ταξίδια, μέσα από την οποία οι άνθρωποι μπορούν να ενημερώνονται πριν την κράτηση σχετικά με τη βαθμό στήριξης που προσφέρει κάθε επιχείρηση στους εργαζομένους που ανήκουν στην κοινότητα LGBT.Επιπλέον, ο γκέι τουρισμός έχει σημαντική θέση στην έκθεση WTM μέσα από το LGBT Village, όπου οι εκθέτες θα μπορούν να συνομιλούν με ανθρώπους στα μεγάλα κέντρα αποφάσεων της τουριστικής βιομηχανίας.Σύμφωνα με την έρευνα LGBT2030, η αγορά γκέι τουρισμού αποτιμάται σε πάνω από 211 δισ. δολάρια ΗΠΑ σε ετήσιες δαπάνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου