Η φωτογραφία της διαφήμισης προκάλεσε σεισμό στα social media και ήδη βρέθηκε στο στόχαστρο της ναυαρχίδας του αμερικανικού συντηρητισμού, του Οργανισμού American Family Association (AFA), στράφηκε με ΟΜΟΦΟΒΙΚΟ λόγο κατά της ξενοδοχειακής αλυσίδας για την επιλογή της.
Σε ανακοίνωσή τους, που απευθυνόταν και στο περιοδικό Travel + Leisure που δημοσίευσε τη διαφήμιση, ανέφεραν:
“Το Hilton σόκαρε τους αναγνώστες με την τοποθέτηση ολοσέλιδης διαφήμισης με πρωταγωνιστές δύο άνδρες στο κρεβάτι – μαζί. Αν είχε διαφημιστεί με δύο άνδρες να παίζουν τένις ή γευματίζουν μαζί θα ήταν λογικό. Το Travel + Leisure δεν είναι gay περιοδικό που αποστέλλεται απευθείας σε σπίτια ομοφυλοφίλων και βρίσκεται σε πολλούς δημόσιους χώρους όπως ιατρεία και αίθουσες αναμονής.”
Όπως ήταν φυσικό, μετά από αυτή την ανακοίνωση, τα social media πήραν “φωτιά”. Πολλοί κατέκριναν το ξενοδοχείο για αυτή την κίνηση, ενώ οι περισσότεροι υποστήριξαν το concept της φωτογραφίας. Σοκαριστικό ήταν το σχόλιο ενός χρήστη που αναρωτήθηκε αν οι gay κοιμούνται σε κρεβάτια.
Φυσικά, ο εκπρόσωπος του Hilton απάντησε στον άκρως συντηρητικό οργανισμό, δηλώνοντας πως είναι μία παγκόσμια εταιρεία, με πελάτες διαφορετικών πολιτισμών, που δεν διαχωρίζει τους ανθρώπους και πως είναι υπερήφανοι που απεικονίζουν και να παρουσιάζουν την ποικιλομορφία των επισκεπτών τους.
Θέση πήραν και πολλοί υπάλληλοι του ξενοδοχείου, οι οποίοι δήλωσαν εξίσου περήφανοι και χαρούμενοι που εργάζονται σε έναν τέτοιο όμιλο που δεν κάνει διακρίσεις. Άλλωστε, η εταιρεία Hilton είναι γνωστό πως τίθεται υπέρ των gay και είχε δώσει μάλιστα το παρόν και στο gay pride στο Orlando των Ηνωμένων Πολιτειών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου