ΤΟ LGBT Greece απαντά για την άποψη επώνυμων -ή τουλάχιστον έτσι λένε- σχετικά με την Υπερηφάνεια και το γιατί γίνεται το Athens Pride. Μάλλον δεν πρόσεξαν ότι δεν λέγεται..gay pride αλλά Athens Pride! Aν συμφωνούμε μόνο σε ορισμένα ελάχιστα σημεία η απάντηση που δίνουμε με αφορμή ένα άρθρο στο gazzetta, στην Καθημερινή αλλά και τις δηλώσεις ηθοποιού και σπήκερ στο Μεγάλο Κανάλι, θα πούμε μόνο αυτό.
Κύριοι πριν γράψετε κάτι ή δηλώσετε κάτι μιλήστε με οργανώσεις της Κοινότητας, διαβάστε άρθρα της μέσα από τις ιστοσελίδες της και το περιοδικό antivirus, μιλήστε με ΛΟΑΤΚΙ άτομα. Γιατί ξέρετε ότι στην ΕΛΛΆΔΑ όλα είναι θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Αλλά κυρίως έχετε υποπέσει σε ένα τραγικό σφάλμα. Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ...Τελεία και παύλα...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΟ GAZZETA
ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ...
Δεν υπάρχει λόγος να είσαι περήφανος που είσαι gay!
Βλέπω διαρκώς ανθρώπους που δηλώνουν -εξαιρετικά- περήφανοι γι αυτό που είναι!
Gay, straight, άσπροι, μαύροι, κίτρινοι, Έλληνες, Γάλλοι, χριστιανοί, μουσουλμάνοι και πάει λέγοντας.
Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο να είναι κάποιος τόσο περήφανος για κάτι τόσο ασήμαντο...
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να είσαι περήφανος επειδή είσαι gay.
Και, παράλληλα, δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να είσαι περήφανος επειδή είσαι straight ή επειδή είσαι Έλληνας, Σουηδός, Περουβιανός, λευκός, μαύρος ή Ασιάτης.
Δεν είναι αντικείμενο περηφάνιας, αλλά αντικείμενο απτής φυσιολογικής πραγματικότητας.
Είσαι ένας λευκός, Δανός straight, που πιστεύει στον Χριστό; Tέλεια!
Είναι εξίσου φυσιολογικό -και επομένως αδιάφορο- με το να είσαι ένας μαύρος, Γάλλος, gay, που πιστεύει στον Βούδα.
Θα καταλάβαινα, να είναι περήφανος επειδή είσαι καλός γονιός, επειδή είσαι τίμιος ή επειδή ταΐζεις την ηλικιωμένη κυρία που ζει στον κάτω όροφο και δεν έχει χρήματα και συγγενείς.
Επειδή άνοιξες το σπίτι σου και έδωσες στέγη για μια εβδομάδα σε μια οικογένεια προσφύγων ή επειδή όταν μεγάλωσε και «πρόκοψες» αγόρασες ένα σπίτι στους γονείς σου, που στερήθηκαν τόσα πολλά για εσένα.
Γενικά, υπάρχουν άπειροι λόγοι για να είσαι περήφανος, αλλά... περηφάνια για το ποιον πηδάς ή ποιος σε πηδάει;
Όπως έγραψε -εύστοχα- και ο Χρήστος Σιμαρδάνης: Δεν είμαι περήφανος που είναι ομοφυλόφιλος. Κανείς δεν μπορεί να είναι περήφανος για το τι κάνει στο κρεβάτι του. Είναι σαν να λες «είμαι περήφανος που έχω δυο αυτιά».
Ακριβώς αυτό. Τόσο απλά και λιτά!
Είναι μια χαρά να είσαι gay, όπως είναι μια χαρά να είσαι straight και δυο χαρές -καθώς έχεις διπλές πιθανότητες- να είσαι bi. Απλως, δεν χρειαζεται να εισαι περήφανος για αυτο!
Γιατί δεν υπάρχει ο κανένας λόγος περηφάνιας, για κάτι που σχετίζεται με τον ποιον προτιμάς στο κρεβάτι σου, με τα γεωγραφικά σύνορα εντός των οποίων γεννήθηκες ή με το χρώμα του δέρματος που σου «κληροδότησαν» οι γονείς σου.
Η μοναδική «λογική» αντίδραση στην διαπίστωση/διακήρυξη όλων των παραπάνω, είναι ένα «ε και;» που συνοδεύεται με το «να τελειώνουμε όμως, γιατί έχει και Euro σήμερα και πρέπει να παραγγείλουμε τις πίτσες σιγά σιγά».
Φοβάμαι ότι όσο «διατρανώνουμε» το προφανές (και το δικαίωμά μας να ξαπλώνουμε με όποιον θέλουμε είναι το πλέον προφανές) είναι σαν να «διαφημίζουμε» το αυτονόητο και να το θέτουμε σε debate.
Υπάρχουν γύρω μας εκατομμύρια άνθρωποι που λένε με απόλυτη σοβαρότητα: «με προσβάλλουν οι gay, οι μαύροι, οι άθεοι».
Κάποιος σοφός έχει πει την εξής ατάκα:
Το να προσβάλλεσαι επειδή κάποιος είναι gay, είναι εξίσου παρανοϊκό με το να απαιτείς κάποιος να μην τρώει σουβλάκια, επειδή εσύ κάνεις δίαιτα».
Στην Ελλάδα είναι πολύ συχνό το φαινόμενο του "Proud to be Greek". Γιατί όμως; Γιατί να είσαι περήφανος για κάτι στου οποίου τη «δημιουργία» δεν είχες την παραμικρή συμβολή;
Είναι ok να είσαι Έλληνας και είναι εξίσου ok να είσαι Αλβανός, Τούρκος, Καναδός, Αυστραλός ή υπήκοος οποιαδήποτε χώρας του πλανήτη, στην οποία γεννήθηκες ή της οποίας την εθνικότητα έτυχε να έχουν οι γονείς σου.
Δεν είναι αφορμή για περηφάνια. Είναι ok και πάμε παρακάτω!
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΧΕΛΑ
Ο συγγραφέας και αρθρογράφος της «Καθημερινής» Τάκης Θεοδωρόπουλος διαφωνεί με τη διαδήλωση των ομοφυλοφίλων στο κέντρο της Αθήνας και έχει τα δικά του επιχειρήματα.
Με τίτλο «Προς τι το gay pride;» ο Τάκης Θεοδωρόπουλος έγραψε:
Είναι οι ομοφυλόφιλοι κοινωνική τάξη ή ομάδα με διακριτά χαρακτηριστικά συμπεριφοράς και ιδιαίτερη κοινωνική θέση; Οχι. Νομίζω ότι οι πρώτοι που θα απέρριπταν αυτήν τη θέση θα έπρεπε να είναι όσοι αυτοχαρακτηρίζονται ως ομοφυλόφιλοι.
Συνιστά η ομοφυλοφιλία πολιτικό πρόγραμμα; Μάλλον όχι. Τότε προς τι το gay pride;
Η προφανής απάντηση είναι πως συμβάλλει στην απενεχοποίηση της ομοφυλοφιλίας. Είναι ενοχοποιημένη η ομοφυλοφιλία εν έτει 2016; Καταγράφεται στον ποινικό κώδικα ή έστω ως παρεκτροπή στον κώδικα κοινωνικής συμπεριφοράς; Οχι βέβαια. Είναι σαν να κάνεις διαδήλωση για την αποποινικοποίηση της μοιχείας.
Και μη μου πείτε για τον Αμβρόσιο και τους λοιπούς μητροπολίτες που ωρύονται από άμβωνος για τα Σόδομα. Θα σας απαντήσω πως τις ίδιες τερατώδεις υπερβολές εκστομίζουν και εναντίον του Πάπα και των καθολικών.
Ο οποίος Πάπας έχει πει πως δεν έχει το δικαίωμα να κρίνει τους ομοφυλοφίλους. Οπως και να το κάνουμε, υπάρχει μια αναντιστοιχία ανάμεσα στη νοοτροπία ορισμένων ιεραρχών της Ορθοδοξίας και στην πραγματικότητα του κόσμου μας. Και μη μου πείτε για τον παράφρονα τζιχαντιστή ο οποίος έκανε το μακελειό στο gay bar του Ορλάντο. Πριν από μερικούς μήνες είχαμε τη σφαγή στο Bataclan, που δεν είχε καμία σχέση με ομοφοβία. Η αποδοχή της ομοφυλοφιλίας αντιμετωπίζεται ως στοιχείο του δυτικού πολιτισμού και προκαλεί αποστροφή στους τζιχαντιστές με τον ίδιο τρόπο που τους προκαλεί αποστροφή η δημοκρατία ή τα βαμμένα χείλια της γυναίκας.
Τότε προς τι το gay pride; Τι διεκδικούσαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που έκλεισαν το κέντρο της Αθήνας το Σάββατο το βράδυ ακολουθώντας τα βήματα, φθαρμένα απ’ την πολυχρησία, του πρώτου παρατυχόντος συνδικαλιστή όταν αισθάνεται ότι απειλείται η εξουσία του; Την ελευθερία της ερωτικής τους επιθυμίας; Ποιος τους τη στέρησε; Και πάλι μη μου πείτε για τον τάδε γείτονα που τους στραβοκοιτάζει. Αυτός μπορεί να έχει πρόβλημα και με το ομόφυλο ζευγάρι που δεν είναι παντρεμένο ή για τη μητέρα με παιδί χωρίς πατέρα.
Αν εξαιρέσω όσους χρησιμοποιούν την ομοφυλοφιλία ως στρατηγικό όπλο δημοσιότητας, το πρόβλημα με το gay pride είναι πρόβλημα νοοτροπίας. Και εντάσσεται στον ολοκληρωτισμό του «πολιτικώς ορθού», ο οποίος ισοπεδώνει την ποικιλία του ανθρώπινου σύμπαντος μεταμορφώνοντας τη διαφορά σε ιδεολογία. Κοινώς, κατηγοριοποιεί όχι μόνον τη συμπεριφορά αλλά και τη σκέψη. Οποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας. Οποιος τολμάει να αμφιβάλλει είναι ομοφοβικός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου