Menu

Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Interview: Μια παράσταση για τα ρατσιστικά κατάλοιπα, την ομοφοβία, την υποκρισία, την ανασφάλεια, την ανάγκη για επικοινωνία

Ενα ακραίο … "Ιnterview" παρακολούθησαν οι θεατές το Σάββατο το βράδυ στην πρεμιέρα της παράστασης από την ΚΟΙΝΣΕΠ "Πράματα και θάματα" στο ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας. Πρόκειται για μία πολύ αξιόλογη προσπάθεια των επαγγελματιών ηθοποιών που κατάγονται από την Καλαμάτα, αλλά και όχι μόνο, και η οποία θα συνεχιστεί μέχρι τις 24 Απριλίου.
Τέσσερις υποψήφιοι πηγαίνουν για μία συνέντευξη για δουλειά. Ολοι τους έχουν διαφορετικό κοινωνικό και μορφωτικό υπόβαθρο, διαφορετικές εμπειρίες, αλλά ένα κοινό στόχο: να μπορέσουν να βρουν μια δουλειά για να επιβιώσουν. Το κείμενο της ομάδας "Εμείς" είναι εξαιρετικά ρεαλιστικό. Καθρεφτίζει όλες τις πτυχές της σύγχρονης Ελληνικής πραγματικότητας. Τα ρατσιστικά κατάλοιπα, την ομοφοβία, την υποκρισία, την ανασφάλεια, την ανάγκη για επικοινωνία. Οι ήρωες έχουν πολύ ενδιαφέρον. Εχουν χιούμορ, κάνουν πλάκα με τον εαυτό τους ακόμα, για να αντέξουν τον εξευτελισμό του μελλοντικού τους εργοδότη.
Οι ατάκες είναι αιχμηρές, κάνουν το θεατή να μπει αμέσως στο νόημα της παράστασης και να βιώσει την αγωνία των ανέργων. Η Νάστια Βραχάτη αντεπεξέρχεται πολύ καλά στον ρόλο της. Τη βλέπουμε σε κάτι τελείως διαφορετικό από όσα την έχει συνηθίσει το κοινό μέχρι τώρα, στην τηλεόραση. Πολύ καλός μέσα στην ατσαλοσύνη και στην αθωότητα του ήρωά του, ο Γιώργος Τσαπόγας. Προκαλεί το γέλιο, τη συμπάθεια. Ο μέσος θεατής θα ταυτιστεί μαζί του, γιατί είναι βαθιά ανθρώπινος. Η Εύη Γιαννακοπούλου και ο Γιάννης Κατσιμίχας έχουν ρόλους με περισσότερες αδυναμίες. Ομως οι ήρωες τους, έχουν και την περισσότερη τόλμη. Θα είναι οι φωνές που θα μπορέσουν να εκφράσουν τις αλήθειες, που δεν τολμούν να πουν οι άλλοι. Συνολικά ήταν μία πολύ αξιόλογη πρόταση, μία παράσταση σύγχρονη, με την προσεκτική καθοδήγηση του Κωνσταντίνου Πασσά. Τον ίδιο, το κοινό μόνο τον ακούει στο έργο, αλλά ακόμα και μέσα από αυτή του την παρουσία, καταφέρνει να δείξει τις ερμηνευτικές του δυνατότητες. 
Γ.Σαρ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου