Menu

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024

Καινούργιου και Γκλέτσος σε αδιανόητο καβγά στον αέρα: «Είσαι ομοφοβική και το κάνεις για την τηλεθέαση»

 


Το «έλα να δεις» έγινε σήμερα το πρωί στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου όταν βρέθηκε καλεσμένος τηλεφωνικά ο Απόστολος Γκλέτσος, για να μιλήσει για την υποψηφιότητα του για τη θέση του προέδρου στο ΣΥΡΙΖΑ. Η συζήτηση ωστόσο ξέφυγε όταν η παρουσιάστρια τον ρώτησε σχετικά με τις σεξουαλικές προτιμήσεις του Στέφανου Κασσελάκη και την ομοφοβία.

«Εμένα δεν θα μου βάλετε τέτοιες τρικλοποδιές για να κάνετε τηλεθέαση. Όσο το κουβεντιάζουμε αυτό το θέμα, κάνουμε κακό. Πάμε σε άλλο θέμα κυρία Κατερίνα. Είσαι ομοφοβική, σε κατηγορώ και προσπαθείς να κάνεις τηλεθέαση με αυτό το θέμα», είπε έξαλλος ο Απόστολος Γκλέτσος.

«Μαζί μου μιλάς; Το ίδιο πράγμα λέμε. Αρχικά με προσβάλλεις πάρα πολύ που το λες, με ξέρεις τόσα χρόνια. Σε ρωτάω, επειδή η ελληνική κοινωνία είναι συντηρητική και του την πέσανε του ανθρώπου», απάντησε η Κατερίνα Καινούργιου.

«Δε σε ξέρω και δε θέλω να σε μάθω», ανταπάντησε ο ηθοποιός και πρώην δήμαρχος Στυλίδας και συνέχισε:

«Εσύ το βάζεις για συζήτηση και το βάζεις με έναν άνθρωπο που το έχει ξεκαθαρίσει και έχω κάνει πόλεμο γι΄ αυτό και μου το βάζεις τώρα εμένα ως θέμα; Πάμε παρακάτω ομοφοβικούλα μου, πάμε παρακάτω…».

«Θα τον κλείσω τον Απόστολο Γκλέτσο, δεν επιτρέπω σε κανέναν να με λέει ομοφοβική», είπε η Κατερίνα Καινούργιου με τον Απόστολο Γκλέτσο να αποχωρεί κλείνοντας επιδεικτικά το τηλέφωνο και την κάμερα.

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Χειλουδάκη: ”Άλλο σεβασμός στην όποια διαφορετικότητα στις σεξουαλικές επιλογές και άλλο τα καραγκιοζιλίκια”

 


Η ιστορία της τρανσέξουαλ Τζένης Χειλουδάκη και του εισαγγελέα Γιώργου Σακελλαρόπουλου είναι γνωστή σε όσους έζησαν τα γεγονότα της δεκαετίας του ’90.

Με μια μακροσκελή ανάρτησή της, η Τζένη Χειλουδάκη πήρε θέση για τη συζήτηση που εξελίσσεται σχετικά με τη συμπερίληψη γράφοντας: «Άλλο πράγμα η ορατότητα, η συμπερίληψη, ο σεβασμός στην όποια διαφορετικότητα στις σεξουαλικές επιλογές του καθενός και άλλο τα καραγκιοζιλίκια, η προστυχιά, η πρόκληση για την πρόκληση, η δήθεν μόδα και η ελευθερία τού επειδή μπορώ να τα κάνω όλα δίχως συνέπειες, άρα ξεφτιλίζω και ξεφτιλίζομαι».

Η ίδια αναφέρει για τη νέα γενιά ότι «με έχετε μπερδέψει. Με τους νεόφερτους όρους σας, τα δεκάδες φύλα σας, αλλά και τις συμπεριφορές σας. Άποψή μου, λοιπόν, και την καταθέτω δημόσια. Έγινες γυναίκα, είσαι γυναίκα. Έγινες αγόρι, είσαι αγόρι. Τέλος. Αισθάνεσαι γυναίκα και μου κυκλοφορείς με φουστανάκι, βάψιμο, αλλά το μούσι κάγκελο και δίχως στήθος. Τράβα να βρεις έναν ψυχολόγο και μη γελοιοποιείς το είδωλό μου».

parapolitika.gr

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024

Στέλλα Ζαφειροπούλου στο Infowoman: «Δεν έχουμε ακόμα μάθει να αγκαλιάζουμε ούτε τη δική μας διαφορετικότητα»


 Εννέα χρόνια μετά την πολύ επιτυχημένη πρώτη παρουσίασή, το «Φλάι» της Στέλλας Ζαφειροπούλου επιστρέφει από τις  14 Οκτωβρίου στο Faust Bar Theatre, με την Λίλη Τσεσματζόγλου να ερμηνεύει ξανά αυτόν τον αλληγορικό μονόλογο με σαρκασμό και χιούμορ σε σκηνοθεσία Πέπης Μοσχοβάκου και μουσική Γιάννη Οικονόμου.

Γραμμένο το 2015, με τη Στέλλα Ζαφειροπούλου να συστήνεται στο θεατρικό κοινό, το Φλάι είναι μια πικρή σάτιρα για την ανθρώπινη απόγνωση στο δρόμο προς την αναζήτηση της ταυτότητας και της αποδοχής.

Εννέα χρόνια μετά, η κοινωνία παραμένει «χελώνα» αγκυλωμένη σε προϋπάρχουσες καταστάσεις  κάνοντας αργά ή και καθόλου βήματα προς τη συμπερίληψη. Ο Ζακ Κωστόπουλος, η Δήμητρα της Λέσβου, ο Αντώνης Καρυώτης  είναι μερικά μόνο από τα ονόματα της ελληνικής πραγματικότητας που άφησαν τρύπες σε μια κοινωνία γεμάτη μπαλώματα.

H Στέλλα Ζαφειροπούλου μιλά στο Infowoman.gr για το Φλάι, τη διαφορετικότητα, τις προκλήσεις της θεατρικής συγγραφής, αλλά και τα επόμενα σχέδιά της

Το “Φλάι” είναι ένα έργο που μιλά για τη διαφορετικότητα. Πώς ξεκινήσατε να το γράφετε και γιατί επιλέξατε τον συγκεκριμένο τίτλο;

Το Φλάι είναι ένα έργο που αναγκάζεται να μιλήσει για την αποδοχή της κάθε διαφορετικότητας, γιατί εν έτει 2024 δεν έχουμε ακόμα μάθει να αγκαλιάζουμε ούτε τη δική μας. Όλοι είμαστε διαφορετικοί, μοναδικοί, αλλά για την επιβίωση, την κατανόηση και την εξέλιξη του είδους μας, καταλήγουμε να αναζητούμε την ομοιότητα και να σχηματίζουμε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά. Η ομάδα όμως, το σύνολο ξεκινά από το άτομο. Συχνά όμως χάνουμε την ατομικότητα μας μέσα από αυτή τη συλλογικότητα. Και αυτό είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση. Το Φλάι λοιπόν το έγραψα, γιατί ένιωσα πως χρειαζόμουν να ανοιγοκλείσω τα μάτια και να φυλακίσω τη στιγμή που ο κάθε ένας από μας θα νιώσει ο εαυτός του. Οπότε όπως καταλαβαίνετε, ο τίτλος που θα είχε ένα τέτοιο έργο, δεν θα μπορούσε να μιλά για οτιδήποτε άλλο πέρα από την ελευθερία. Και αυτό που συγγενεύει περισσότερο με εκείνη, είναι το πέταγμα. Φλάι λοιπόν!

Ποιες ήταν οι προκλήσεις που συναντήσατε γράφοντάς το;

Είναι το πρώτο μου θεατρικό και είναι ένα κείμενο με κάποια βιογραφικά στοιχεία μέσα του. Αυτό και μόνο αρκεί για να τρομάζεις όταν κοιτάς την κενή σελίδα πριν ξεκινήσεις να πληκτρολογείς. Όμως ακριβώς επειδή ήταν και το πρώτο θεατρικό που έγραψα ήμουν τυχερή, γιατί είχα άγνοια του κινδύνου. Έτσι, η πρόκληση, η συνειδητή πρόκληση που αντιμετώπισα ήταν να βρω τρόπο να σκοτώσω τον μπάτσο μέσα μου.

Υπήρξαν στιγμές που θέλατε να τα παρατήσετε;

Αυτή την ερώτηση μου την κάνουν συχνά. Μάλλον γνωρίζετε πόσο δύσκολο είναι να επιβιώσεις στο θέατρο. Ναι. Κάθε βράδυ σκέφτομαι να τα παρατήσω και κάθε πρωί το μετανιώνω. Ελπίζω να κερδίσει η μέρα τη νύχτα.

Διαφορετικότητα σημαίνει και μοναδικότητα. Ωστόσο, πολλές φορές αυτό το διαφορετικό οδηγεί στον αποκλεισμό. Μήπως τελικά ως κοινωνία δεν ξέρουμε τι θέλουμε ή συμβαίνει κάτι άλλο; Γιατί παραμένουμε «αγκυλωμένοι»;

Γιατί το διαφορετικό, το αλλιώτικο προκαλεί φόβο. Φόβο για το άγνωστο. Είναι λίγοι αυτοί που μεταλλάσσουν το φόβο σε περιέργεια να γνωρίσεις το ξένο. Χωρίς το ξένο βέβαια δεν θα υπήρχε το οικείο. Θέλω να πω πως για να καταλάβεις ποιος είσαι πρέπει να δεις τον εαυτό σου μέσα από τον άλλον. Εκεί θα πρέπει να εστιάσουμε. Στην περιέργεια, με την καλή έννοια. Στην απόφαση να γνωρίσεις τον διπλανό σου. Σε αυτήν την απόφαση βασίζεται η πρόοδος.

Πώς σας προέκυψε η θεατρική συγγραφή;

Θα έλεγα πως ήταν συγκυριακό. Έβλεπα θέατρο από μικρή, το αγαπούσα, αλλά δεν είχα σκεφτεί καν να γράψω για αυτό. Μέχρι που ξεκίνησα να πηγαίνω σε σεμινάρια δημιουργικής γραφής και άκουσα πως άνοιγαν οι συμμετοχές για έναν διαγωνισμό θεατρικών μονοπράκτων. Σκέφτηκα πως δεν είχα κάτι να χάσω αν δοκίμαζα να γράψω έναν μονόλογο. Τελικά διαπίστωσα μέσα από αυτή την εμπειρία που μου άλλαξε τη ζωή, πως έκανα λάθος στην αρχική μου εκτίμηση. Είχα κάτι πολύ σημαντικό να χάσω. Τις αλυσίδες μου.

Ποιες είναι οι επιρροές σας;

Το θέατρο in yer face, ο Μάρτιν Μακ Ντόνα, ο υπέροχος Βασίλης Κατσικονούρης, ίσως και ο Γιάννης Τσίρος. Οι επιρροές βέβαια έχουν να κάνουν και με τον τρόπο που εκλαμβάνεις τα πράγματα που συμβαίνουν στη ζωή σου. Σχηματιζόμαστε μέσα από όσα διαβάζουμε, βιώνουμε, βλέπουμε, ακούμε. Αλλά και μέσα από τους ανθρώπους που για λίγο ή πολύ υπήρξαμε δίπλα τους.

Υπάρχει κάποιο έργο που θα θέλατε να έχετε γράψει εσείς;

Τον Πουπουλένιο του Μάρτιν Μακ Ντόνα! Γιατί δημιουργεί λαβυρίνθους μέσα στο κεφάλι σου και συνδυάζει το παραμύθι με τη σκληρή πραγματικότητα. Θεωρώ πως μέσα από αλληγορίες και παραμύθια μπορείς να πεις παρά πολλά πράγματα.

Τα επόμενα σχέδιά σας;

Έχουμε διάφορες ιδέες με τη Λίλη την Τσεσματζόγλου και την ομάδα μας τη Break a leg Athens. Υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός και όμοια αισθητική και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το θέατρο που μας εκφράζει και μας κάνει χαρούμενους. Οπότε… stay tuned.

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024

Όλοι μιλάνε γι’αυτόν τον παίχτη πριν καν αρχίσει το Survivor: Ο 20χρονος Στέφανος ξεχωρίζει με τη διαφορετικότητα του


 Το Survivor επιστρέφει στις οθόνες μας απόψε μέσα από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ, και αυτή τη φορά, είναι πιο ανανεωμένο από ποτέ.

Αυτή τη σεζόν, το παιχνίδι φιλοξενεί 18 νέους παίκτες, οι οποίοι προέρχονται κυρίως από τον κόσμο των social media. Τικτόκερς και Youtubers αποτελούν την κύρια ομάδα των συμμετεχόντων, φέρνοντας ένα νεανικό και σύγχρονο αέρα στο παιχνίδι. Ανάμεσά τους, ο Στέφανος Βλάχος, ένας ανερχόμενος TikToker, που παρόλο που έχει μόλις 11 χιλιάδες followers, τα βίντεό του έχουν φτάσει πάνω από 1 εκατομμύριο views.

Στέφανος Βλάχος: Ο νοσηλευτής που θα μας ταράξει στην διαφορετικότητα

Ο Στέφανος Βλάχος ξεχωρίζει από την αρχή, αφού στο trailer της πρεμιέρας κλέβει την παράσταση με το χαρακτηριστικό «Period» που φωνάζει. Ο Στέφανος είναι ένας 20χρονος νοσηλευτής που ζει στην Αθήνα και διαθέτει ένα ενδιαφέρον βιογραφικό. Έχει σπουδάσει νοσηλευτική με εξειδίκευση στην ψυχιατρική και έχει αγάπη για τον αθλητισμό. Έχει κάνει πρωταθλητισμό στο στίβο, ασχολείται με την ενόργανη γυμναστική για τέσσερα χρόνια και, γενικότερα, διατηρεί εξαιρετική σχέση με την άθληση.

Πέρα από την αγάπη του για τον αθλητισμό, ο Στέφανος έχει πάθος και με τη μόδα. Παρακολουθεί στενά τις τάσεις του στυλ και ασχολείται ενεργά με τη μεταποίηση ρούχων. Αν και νέος σε ηλικία, είναι αποφασισμένος να δείξει μέσα από το παιχνίδι ποιος είναι πραγματικά και τι μπορεί να καταφέρει.

Όπως έχει δηλώσει ο ίδιος, μπαίνει στο Survivor γιατί είναι διαφορετικό από τις προηγούμενες χρονιές και αντανακλά τη δική του διαφορετικότητα. Με την ενέργειά του και τη δυναμική του προσωπικότητα, είναι σίγουρο ότι θα αφήσει το στίγμα του στο παιχνίδι.


Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024

Ορέστης Τζιόβας: «Έκανα coming out γιατί δεν υπάρχει σεβασμός στην κοινωνία για τη διαφορετικότητα»

 


Ο Ορέστης Τζιόβας έδωσε συνέντευξη στο Πάμε Δανάη και στην Κατερίνα Νινιού για τα ταξίδια του και το φλερτ.

«Δεν μου έχει τύχει κάτι περίεργο στα ταξίδια μου με αγνώστους, έχω γνωρίσει πολύ κόσμο. Όταν διαλέγω έναν συνταξιδιώτη, κοιτάω πάντα το προφίλ του και αν έχει φίλους. Είμαι πολύ απλός άνθρωπος, δεν ήμουν ποτέ σταρ οπότε και οι άνθρωποι δεν μου συμπεριφέρονται έτσι, δεν έχω θαυμάστριες ή groupies» είπε αρχικά ο Ορέστης Τζιόβας.«Με φλερτάρουν και φλερτάρω στα social media, έχω γνωρίσει πολύ κόσμο. Έκανα coming out γιατί δεν υπάρχει σεβασμός στην κοινωνία για τη διαφορετικότητα

«Λένε γιατί να βγεις με string στο pride στην πλατεία. Είναι γιατί θέλω να σου δείξω ότι εγώ κι όμοιοί μου έχουμε καταπιεστεί και πρέπει να πάμε σε ένα άκρο για να μην καταπιεζόμαστε. Πρέπει να γίνει μία έκρηξη» πρόσθεσε ο Ορέστης Τζιόβας.

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Σάλος με τον Μάρκο Σεφερλή: Ποιοι τον "κράζουν" για ομοφοβία μετά το σκετς για το Nemo στη νέα παράσταση


 Σάλο και αντιδράσεις έχει προκαλέσει για άλλη μια φορά ο Μάρκος Σεφερλής, λόγω της νέας του παράστασης στο Δελφινάριο.

Με αφορμή ένα σκετς που κάνει στην παράστασή του για τα "20 χρόνια Δελφινάριο", ο γνωστός κωμικός μπήκε ξανά στο στόχαστρο για ομοφοβική επίθεση και χλευασμό των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων.

Συγκεκριμένα, ένα σκετς της παράστασης, όπου ο Μάρκος Σεφερλής υποδύεται το Nemo, τον non binary νικητή της Eurovision 2024, έγινε η αφορμή για νέα σχόλια στο Χ από φίλους και... εχθρούς.

Διαβάστε Επίσης

Συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί το τραγούδι "Europapa" από την Ολλανδία, το οποίο αποκλείστηκε, και αλλάζοντας τη φωνή του:

"Πάλιωσε το gay,

τώρα πια δε λέει,

αυτό papa,

έλα χαμογέλα,

είναι η νέα τρέλα,

αυτό papa,

εξαρτάται από το πώς

θα ξυπνήσω το πρωί,

θα νιώθω κόρη ή γιος,

ίσως και τα δυο μαζί".

Όσοι τον κατακρίνουν, του προσάπτουν ομοφοβικά κίνητρα και υπενθυμίζουν ότι σχεδόν σε όλες τις παραστάσεις του όλα αυτά τα χρόνια αναφέρεται υποτιμητικά και χλευαστικά στους ομοφυλόφιλους, παρουσιάζοντάς τους ως καρικατούρες που μόνο γέλιο προκαλούν.

Για άλλη μια φορά απορρίπτουν το χιούμορ του Μάρκου Σεφερλή, αναφέροντας ότι ακροβατεί ανάμεσα στη σαχλότητα και τη λεκτική βία.

Από την άλλη, οι υποστηρικτές του κωμικού τον υπερασπίζονται και προτρέπουν τους "πολέμιους" να μην τον βλέπουν αν δεν τους αρέσει. Κάποιοι φτάνουν στο σημείο να τον συγκρίνουν με τον Τζίμη Πανούση, σε μια σύγκριση πάντως που κατά πολλούς αποτελεί... ιεροσυλία.