Menu

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

ΡΕΠΟΡΤΑΖ Οι gay ήρωες είναι ορατοί στην αθηναϊκή σκηνή

 




Το αθηναϊκό θέατρο φέτος κάνει μερικές χειρονομίες ορατότητας της gay κοινότητας, συνεισφέροντας σε ένα διάλογο περί συμπεριληπτικότητας που, έτσι κι αλλιώς, έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια εκεί έξω. Πιθανώς, αξιοποιώντας την κινηματική συγκυρία για τα έμφυλα δικαιώματα που πυροδότησε το ελληνικό metoo αλλά σίγουρα αφουγκραζόμενο την ανάγκη να ειπωθούν ψύχραιμα και ανοιχτά κάποιες ιστορίες, η ελληνική σκηνή φιλοξενεί κείμενα gay θεματικής. Γιατί τώρα;

Ο Χρήστος Σταθούσης και ο Θάνος Λέκκας στην «Κολεξιόν» όπως ανεβαίνει στο Faust.

Γιατί τώρα;

«Μόνο τυχαίο δεν είναι. Θα έλεγα πως είναι αναπόφευκτο. Όταν τόσες ομάδες βιώνουν αποκλεισμό ή βία, κάποια στιγμή η αντίδραση και το αίτημα θα γιγαντωθεί. Νομίζω πως είμαστε στη φάση που το ποτάμι έχει φουσκώσει και δεν γυρίζει πίσω. Είναι η στιγμή ν’ απελευθερωθεί κι άλλο ο λόγος των ανθρώπων» παρατηρεί ο Γιάννης Λεοντάρης, ο σκηνοθέτης του «Όπως πάει το ποτάμι» του Μάρτιν Σέρμαν, έργο που κάνει πρεμιέρα στο «Σταθμό» με πρωταγωνιστές τους Περικλή Μουστάκη και Μάνο Καρατζογιάννη.

Μέσα από τη σχέση ενός gay ζευγαριού, ο Σέρμαν ξεφυλλίζει κεντρικά γεγονότα στην ιστορία του gay κινήματος στην Αμερική κατά τον 20ό αιώνα, μια οδυνηρή πορεία που μπροστά του πάντα συναντούσε τη στυγνή βία. «Γίνεται, για παράδειγμα, αναφορά σε έναν εμπρησμό σε χώρο συγκέντρωσης ομοφυλόφιλων στη Νέα Ορλεάνη με 36 νεκρούς, όπου τις επόμενες ημέρες ο τοπικός τύπος χλεύαζε απροκάλυπτα» επισημαίνει ο σκηνοθέτης της παράστασης.

O Oρφέας Αυγουστίδης ερμηνεύει τον Άλαν Τούρινγκ στη σκηνή του Βασιλάκου.

Μια επώδυνη ιστορική διαδρομή

Στη «Μηχανή του Τούρινγκ» του Μπενουά Σολ όπου ο Ορφέας Αυγουστίδης ερμηνεύει την τραγική φιγούρα του ‘Αλαν Τούρινγκ, φωτίζεται η φασιστική συμπεριφορά των αγγλικών θεσμών και της κοινωνίας απέναντι σε ένα φωτισμένο αλλά gay επιστήμονα, πρόσωπο-κλειδί στη νίκη των συμμάχων κατά της ναζιστικής Γερμανίας. Βλέπουμε, δηλαδή, μια ακόμα πτυχή απολυταρχίας σε πολιτισμένες κοινωνίες – που ναι, μεν έρχεται από το βαθύ παρελθόν αλλά βρίσκει διεξόδους έκφρασης και στις μέρες μας.

«Συναντάμε τον ήρωα τη στιγμή που παίρνει την απόφαση να βάλει τέλος στη ζωή του, αφού δεν ζει όπως επιθυμεί. Ο Τούρινγκ διώκεται από την βρετανική κυβέρνηση ως έκφυλος, ανήθικος και επικίνδυνος λόγω της σεξουαλικής του ταυτότητας, υπομένει χημικό ευνουχισμό και ορμονοθεραπεία για να θεραπευτεί από τις ορμές του, γίνεται αντικείμενο παρακολούθησης και ζει απομονωμένος, στερημένος από όλες τις ηδονές και τις απολαύσεις. Γιατί; Γιατί στην εποχή του θεωρείται παράξενος σε σχέση με τον κανόνα. Πότε και που συμβαίνει αυτό; Σε μια χώρα που μόλις έχει επικρατήσει κατά του ναζισμού και της ιδεολογίας του. Δεν είναι τρομακτική ειρωνεία; Οι Βρετανοί εφάρμοζαν πρακτικές κατά των ομοφυλοφίλων που είχαν πρωτοτεθεί σε εφαρμογή από το Χιτλερικό καθεστώς που δήθεν αντιμάχονταν» τονίζει ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, σκηνοθέτης της παράστασης.

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος: Και η ρητορική εναντίον των gay μια ιδεολογία είναι. Και κάθε ιδεολογία μας καθιστά υπόλογους στο σύστημα που τις έχει γεννήσει

Και συνεχίζει: «Αυτό μας φέρνει πολύ κοντά στη σκέψη του πόσο ευαίσθητη είναι η ισορροπία να στοχοποιήσουμε όσα θεωρούμε πως μας απειλούν. Πόσο μάλλον, όταν αυτά γίνονται μέσα από σαφείς ιδεολογίες. Γιατί και η ρητορική εναντίον των gay μια ιδεολογία είναι. Και κάθε ιδεολογία μας καθιστά υπόλογους στο σύστημα που τις έχει γεννήσει. Παύουμε να αναρωτιόμαστε και τις υπηρετούμε τυφλά χωρίς ηθικούς φραγμούς».

«Μια ιστορία αγάπης» αφηγούνται οι Ευδοκία Ρουμελιώτη και Βίκυ Βολιώτη στη σκηνή του ‘Ανεσις.

Ο μύθος της κανονικότητας

Ασφαλώς στις μέρες μας, τα ακραία συμβάντα – τουλάχιστον αυτής της κλίμακας – έχουν περιοριστεί αλλά ο φανατισμός γύρω από την περιχαράκωση της σεξουαλικής ταυτότητας ζει και βασιλεύει. «Είναι η στιγμή να αναρωτηθούμε τι σημαίνει κανονικότητα. Καταρχάς, λαμβάνοντας υπόψη πως είναι ένας όρος που έχει κατασυκοφαντηθεί στο στόμα της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας, ενώ στην πραγματικότητα μιλάει για μια υπαρξιακή γαλήνη και αρμονία· για την σεβαστή ανάγκη των ανθρώπων να ζήσουν χωρίς να καταπατώνται τα δικαιώματα τους» συνεχίζει ο Γιάννης Λεοντάρης.

Γιάννης Λεοντάρης: Είναι η στιγμή να αναρωτηθούμε τι σημαίνει κανονικότητα. Καταρχάς, λαμβάνοντας υπόψη πως είναι ένας όρος που έχει κατασυκοφαντηθεί στο στόμα της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας, ενώ στην πραγματικότητα μιλάει για μια υπαρξιακή γαλήνη κι αρμονία

Στην «Ιστορία Αγάπης» που ανεβαίνει στο θέατρο Άνεσις σε σκηνοθεσία του Σίμου Κακάλα, ο κεραυνοβόλος έρωτας δύο γυναικών (που υπονομεύεται από το κριτικό βλέμμα της κοινωνίας) «δεν παρουσιάζεται ως κάτι διαφορετικό από έναν άλλο έρωτα. Η σχέση της Κάτια και της Ζυστίν θεωρείται μέσα στο έργο αυτονόητη και δεδομένη. Ο συγγραφέας δεν μιλάει για την ανεκτικότητα, τη θεωρεί δεδομένη» εξηγεί η Βίκυ Βολιώτη, πρωταγωνίστρια της παράστασης και η γυναίκα που ανακάλυψε το έργο του Αλέξις Μιχάλικ· δίνοντας το σήμα μιας άλλης, πιθανώς πιο προοδευτικής κοινωνίας από την ελληνική, όπως είναι η γαλλική.

Οι gay ως καρικατούρες

Η στρεβλή απεικόνιση του gay ήρωα είναι μια άλλη πτυχή που χρόνια τώρα βασανίζει τις δραματουργίες (όχι μόνο στο θέατρο αλλά στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση) ανακυκλώνοντας απαρχαιωμένα στερεότυπα. Σύμφωνα με αυτά ο gay συγκεντρώνει πάνω του όλα τα στοιχεία της καρικατούρας, αυτός δηλαδή που εντάσσεται μέσα σε ένα σύνολο προσώπων όχι γι’ αυτό που είναι αλλά για την διακωμώδηση αυτού που είναι.

Τάσος Πυργιέρης: Έχει γίνει μεγάλη ζημιά από τις στερεοτυπικές απεικονίσεις, όπου ο gay έχει τα χαρακτηριστικά της αδερφής, του ‘κραγμένου’

«Έχει γίνει μεγάλη ζημιά από τις στερεοτυπικές απεικονίσεις, όπου ο gay έχει τα χαρακτηριστικά της αδερφής, του ‘κραγμένου’ για να γίνει, τρόπον τινά, κωμικός κα άρα συμπαθής. ΄Ολοι ξέρουμε πως τα πράγματα δεν είναι έτσι, είναι μια διαστρέβλωση της πραγματικότητας», παρατηρεί ο Τάσος Πυργιέρης που ανεβάζει την «Κολεξιόν» του Χάρολντ Πίντερ στο Faust.

Περικλής Μουστάκης και Μάνος Καρατζογιάννης στο «Οπως πάει το ποτάμι» στο θέατρο Σταθμός

Ερωτικές ιστορίες ομοφυλοφίλων – δηλαδή ανθρώπινες ιστορίες

Δεν έχει σημασία, λοιπόν, μόνο η προώθηση μιας καθαυτής δραματουργίας αλλά συνάμα και η προσέγγιση της. Ο Γιάννης Λεοντάρης στο έργο του Σέρμαν εξηγεί πως ξεπέρασε τον περιορισμό της gay θεματολογίας και του gay ζευγαριού αφού «πίσω από αυτήν αναδύεται μια ισχυρή ερωτική ιστορία με όλα τα κλισέ και τα αρχετυπικά μοτίβα που βιώνουν δύο άνθρωποι που αγαπιούνται. Δεν μας ενδιαφέρει να ανακυκλώνεται η εντύπωση μιας συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας».

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και ο Τάσος Πυργιέρης. «Ο Πίντερ σκιαγραφεί διαφορετικές ποιότητες ανθρώπινων σχέσεων. Γιατί να διαχωρίσουμε, λοιπόν, τις ανθρώπινες σχέσεις όταν μιλάμε για ένα συναισθηματικό δέσιμο; Μιλάμε για την αγάπη μεταξύ κάποιων ανθρώπων με την ίδια σοβαρότητα που χρειάζεται κάθε φύλο και σεξουαλικός προσανατολισμός. Στα μάτια μου, δεν υπάρχει διαφορά» υπογραμμίζει.

Για ποιο κοινό;

Υπό αυτή την έννοια, το κοινό που αναζητούν αυτές οι παραστάσεις δεν εστιάζει στην ομοφυλόφιλη αλλά στην πανανθρώπινη εμπειρία. «Δεν θέλουμε ειδικό κοινό, θέλουμε θεατρόφιλο κοινό. Πως μπορεί μια ερωτική ιστορία να μένει αγκυλωμένη στο φύλο; Αυτομάτως, αφορά τους πάντες γιατί οι αγωνίες είναι κοινές» εξηγεί ο Γιάννης Λεοντάρης.

Ο γάμος και το δικαίωμα στη γονεϊκότητα στο επίκεντρο των παραστάσεων.

Με αντιδράσεις

Παρόλα αυτά, κανείς τους δεν έχει αποκλείσει την πιθανότητα ενστάσεων από το κοινό. Στον «Σταθμό» η αφίσα της παράστασης συγκεντρώνει μεγαλόφωνες αποδοκιμασίες περαστικών που την αντικρύζουν ενώ στο «Άνεσις» τα φιλιά ή οι περιπτύξεις μεταξύ των δύο ηρωίδων είχαν δημιουργήσει στην ομάδα φόβους για επικείμενες αντιδράσεις.

«Στην αρχή, κανένας μας δεν είχε στο μυαλό του πως κάνουμε κάτι τολμηρό, έξω από τα όρια. Στην πορεία καταλάβαμε πως θίγουμε ένα θέμα ταμπού και πως αυτό μπορεί να μην αρέσει. Τελικά, επιλέξαμε να πάρουμε την ευθύνη που μας αναλογεί, να κάνουμε το βήμα να ειπωθεί αυτή η ιστορία αποκλεισμού της gay κοινότητας από τη γονεϊκότητα, που υποστηρίζεται με παρωχημένα επιχειρήματα. Μόνο η ψύχραιμη συζήτηση προχωράει τον κόσμο, αρκεί να γίνεται με πολιτισμένους όρους. Μόνον έτσι μειώνονται οι αποστάσεις» εκτιμά η Βίκυ Βολιώτη.

Ο Τούρινγκ επιλέγει να πεθάνει γιατί δεν του επιτρέπεται να ζει ελεύθερος.

Το θέατρο ως πεδίο κατανόησης

Το θέατρο ήταν πάντα ένα προνομιακό πεδίο ελευθερίας και από τη φύση του φτιαγμένο να θέτει καίρια ερωτήματα, χωρίς να τοποθετείται. «Αρκεί η όποια προσπάθεια να μην γίνεται στρατευμένα και διδακτικά» ξεκαθαρίζει ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος. «Αν όμως πηγάζει μέσα από μια προσπάθεια αναρώτησης και κατανόησης, τότε η σύζευξη του θεάτρου με πιο ευαίσθητες θεματολογίες είναι λυτρωτική. Ας συνειδητοποιήσουμε επιτέλους πως κατανοώ, δεν σημαίνει δικαιολογώ, σημαίνει εξηγώ με ψυχραιμία κάτι που δεν μου μοιάζει. Αλίμονο αν πιστέψουμε ότι είναι εχθρός μας όποιος κοιτάζει αλλιώς τον κόσμο, έχει άλλα γούστα, προτιμήσεις, έλξεις ενώ δεν βλάπτει κανέναν».

Θα μπορούσαμε πριν από δέκα χρόνια να δούμε φιλιά μεταξύ ανδρών ή γυναικών στην αθηναϊκή σκηνή;

Για τα καλά του metoo

Φαίνεται πως η συγκυρία των τελευταίων μηνών με τις δεκάδες φωνές στο θέατρο για έμφυλη δικαιοσύνη (παντού κι όχι μόνο στο ελληνικό θέατρο) έχουν δημιουργήσει περισσότερο χώρο προκειμένου να τεθούν από σκηνής παρόμοιες θέματα. «Αισθάνομαι πως με έναν τρόπο τα πράγματα ωριμάζουν. Από τη στιγμή που οι άνθρωποι οι οποίοι βιώνουν την καταπίεση είναι πιο έτοιμοι να μιλήσουν, ούτε η κοινωνία, ούτε η τέχνη μπορεί να κωφεύει. Είμαστε εδώ, λοιπόν, για να πούμε πως το να υπάρχει ο άλλος δίπλα μας ειρηνικά είναι η βάση της δημοκρατίας» παρατηρεί η Βίκυ Βολιώτη.

Βίκυ Βολιώτη: Από τη στιγμή που οι άνθρωποι οι οποίοι βιώνουν την καταπίεση είναι πιο έτοιμοι να μιλήσουν, ούτε η κοινωνία, ούτε η τέχνη μπορεί να κωφεύει

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, με τη σειρά του, πιστεύει πως το θέατρο πρέπει να έχει λόγο και ρόλο στην κοινωνία «υπό την προϋπόθεση να προκύπτει μέσα από μια πραγματική ανάγκη του δημιουργού να θέσει ένα ζήτημα. Αν το κάνει προς αξιοποίηση της επικαιρότητας, τότε η τέχνη κινδυνεύει πολύ σοβαρά από λαϊκισμό. Η τέχνη, εξάλλου, δεν μπορεί να σχετιστεί με την επικαιρότητα γιατί στενεύει πάρα πολύ. Η τέχνη μιλάει για το πάντα των ανθρώπων».

Ολόκληρο το gay κίνημα της σύγγχρονης Αμερικής σκιτσάρεται στο έργο του Μάρτιν Σέρμαν.

΄Ημασταν ανεκτικοί πριν από δέκα χρόνια;

Το τώρα, από την άλλη, είναι φλεγόμενο. Τώρα, οι φωνές ενώνονται κατά της έμφυλης βίας και του ρατσισμού, τώρα περισσότεροι είναι εκείνοι που ακούνε, τώρα οι νόμοι και θεσμοί μπορούν να κάνουν βήματα μπροστά και να δομήσουν ένα καινούργιο κεφάλαιο – όπως ο ομοφυλόφιλος επιφανής της δεκαετίας του ’40 έπαψε να διώκεται και να συνθλίβεται ως άνθρωπος.

Ο Γιάννης Λεοντάρης σημειώνει πως όλα αυτά τα έργα, δεν θα μπορούσαν να έχουν ανέβει πριν από δέκα χρόνια στα θέατρα της Αθήνας. «Φοβάμαι πως δεν ήμασταν το ίδιο συμφιλιωμένοι με ζητήματα ετερότητας, άρα οι παραστάσεις αυτές ίσως να υπέμεναν κάποιο bulling. Όμως, δεν χρειάζεται να πάω μακριά, κρίνω κι από τον εαυτό μου. Στις πρώτες πρόβες για το ‘Ποτάμι’, όπου σχεδιάζαμε τη σωματική επαφή των δυο ηθοποιών, ομολογώ πως διαπίστωσα μια δυσκολία, ένα κράτημα από πλευράς μου, Χρειάστηκα χρόνο για να εξοικειωθώ και τελικά να το αγνοώ εντελώς. Θέλω να πω, ότι ο καθένας μας έχει δρόμο να διανύσει. Πάνω σε αυτό το δρόμο περπατάμε τώρα»

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

Στα… θρανία από σήμερα οι αστυνομικοί της ΔΙΑΣ και για δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ

 


Μαθήματα ποινικού δικαίου, κανόνες αστυνομικής λειτουργίας, χρήσης όπλων, αλλά και ρατσισμού, ανθρώπινων δικαιωμάτων, που αφορούν ειδικά δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ και κοινότητες Ρομά, μέχρι μαθήματα συμπεριφοράς, διαχείριση θυμού, βίας και ψυχολογίας, περιλαμβάνει το πρόγραμμα μετεκπαίδευσης των μελών της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ, της Άμεσης Δράσης Αττικής, που ξεκινάει αύριο.

Πρόκειται για ένα μέτρο που είχε εξαγγείλει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Τάκης Θεοδωρικάκος, αμέσως μετά από το αιματηρό επεισόδιο και το θάνατο του νεαρού Ρομά από τις δεκάδες σφαίρες των αστυνομικών στο Πέραμα, το οποίο μπαίνει πλέον σε εφαρμογή για την αναμόρφωση της Άμεσης Δράσης και της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ, μετά τις αλλαγές στο κέντρο επιχειρήσεων και τις αντικαταστάσεις που έγιναν στην ηγεσία της υπηρεσίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida, στην εκπαίδευση θα μετέχουν εισαγγελείς, πτυχιούχοι Νομικής, επίκουροι καθηγητές, ψυχίατροι και ψυχολόγοι, καθώς και αξιωματικοί.

Στην έναρξη των μαθημάτων, που θα γίνονται στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας, στην πρώην Σχολή Αξιωματικών της Αστυνομίας στην λεωφόρο Μεσογείων, θα παραβρεθούν αύριο στις 8.30 το πρωί ο κ. Θεοδωρικάκος και ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Μιχάλης Καραμαλάκης. Σύμφωνα με σχετική διαταγή, στη μετεκπαίδευση θα συμμετάσχει το σύνολο των αστυνομικών και ειδικών φρουρών που στελεχώνουν την ομάδα ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Αττικής, δηλαδή 2.000 άτομα, με ημερομηνία έναρξης την 29-11-2021, σε 25 εκπαιδευτικές σειρές των 100 ατόμων εκάστη, διάρκειας 6 ημερών, κατά το χρονικό διάστημα από 29-11-2021 έως 16-07-2022.

Σημειώνεται ότι ύστερα από κάθε διδακτική ενότητα, όπου θα διδάσκουν καθηγητές Πανεπιστημίου, πτυχιούχοι και εξειδικευμένοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., οι εκπαιδευόμενοι θα υποβάλλονται σε αξιολόγηση και γραπτές εξετάσεις και όποιος αποτύχει θα κρίνεται… μετεξεταστέος και θα επαναλαμβάνει μαθήματα και τεστ, μέχρι να περάσει. Η μετεκπαίδευση θα έχει δύο σκέλη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Στην πρακτική εκπαίδευση περιλαμβάνονται κυρίως μαθήματα που αφορούν στη λειτουργία και χρήση των όπλων, τεχνικές σύλληψης, σωματικές έρευνες, μπλόκα, καταδιώξεις και εξομοίωση ένοπλων συμπλοκών, καθώς και πρώτες βοήθειες στο πεδίο της μάχης.

Ειδικά μαθήματα για τα μέλη της Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.

Ενδιαφέρον όμως έχουν τα μαθήματα της θεωρητικής εκπαίδευσης, καθώς περιλαμβάνουν κανόνες του Ποινικού Δικαίου, που σχετίζονται μεταξύ άλλων με την άμυνα, υπέρβαση της άμυνας, τους κανόνες σύλληψης, τους νόμους και τις αποφάσεις που διέπουν τα παραπάνω θέματα, κ.λπ.

Το κεφάλαιο «Ανθρώπινα δικαιώματα- Ρατσισμός- Ξενοφοβία- Διεθνής Προστασία»,περιλαμβάνει ενότητες όπως η αξία του ανθρώπου και το δικαίωμα της ζωής, η αρχή της ισότητας, η προσωπική ελευθερία και ασφάλεια, η απαγόρευση των βασανιστηρίων, η θρησκευτική ελευθερία, η ελευθερία του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι, το άσυλο κατοικίας και η προστασία της ιδιοκτησίας, αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου κατά της Ελλάδας και τέλος: Ρατσισμός- ξενοφοβία, δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ και κοινότητες Ρομά.

Η μετεκπαίδευση περιλαμβάνει και θέματα ψυχολογίας, που σχετίζονται κυρίως και το αστυνομικό έργο στο δρόμο, όπως είναι η δυναμική της ομάδας, ο έλεγχος της ομάδας, η διαχείριση του εργασιακού στρες, η διαχείριση του θυμού και της βίας και το μετατραυματικό στρες.

Τέλος, το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με μαθήματα που αφορούν στην επαγγελματική αγωγή, κανόνες δεοντολογίας και στοιχεία επικοινωνίας. Σε αυτά έχουν σημαντική θέση οι γενικοί κανόνες επαγγελματικής αγωγής και συμπεριφοράς των αστυνομικών, η συμπεριφορά του αστυνομικού κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας του, αλλά και εκτός αυτής, παράγοντες που επηρεάζουν τις σχέσεις αστυνομικού και πολίτη και τρόποι επικοινωνίας, συμπεριφοράς και ελέγχου ατόμων με ειδικές ανάγκες.

iefimerida.g

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021

Γίνονται γκέι όσοι έκαναν το εμβόλιο; Η αλήθεια πίσω από το πιο γελοίο fake news

 


Υπάρχει «Μητροπολίτης Ζωνιανός»;

Έχει το εμβόλιο του κορωνοϊού συστατικά που μπορούν να αλλάξουν τη σεξουαλικότητα σου;;g

Τι να κάνουμε; Πώς θα αποφύγουμε κι αυτό τον ηθικό πανικό;

Αποφάσισα να ερευνήσω κάτα πόσο είναι γνήσια η παραπάνω εικόνα.

Καταρχήν, Μητροπολίτης Ζωνιανός δεν υπάρχει, είναι μια επινοημένη ιδιότητα. Αρχιεπίσκοπος Κρήτης (για όσο του το επιτρέπει η υγιεία του) παραμένει ο Ειρηναίος.

Η είδηση της χρονιάς

Όποιος κάνει το εμβόλιο γίνεται ομοφυλόφιλος;

Πρόκειται για μια είδηση που αναφέρεται σε ιμάμη του Ιράν και αναδημοσιεύτηκε από πολλά ελληνικά μέσα, πριν από περίπου εννέα μήνες.

Βέβαια, το πέπλο ηθικού σκοταδισμού που καλύπτει το Ιράν ως προς την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας, δεν είνια κάτι που δημιουργήθηκε τώρα, με τον κορωνοϊό.

Διαβάζουμε σε κείμενο της LiFO από το 2019:

Σύμφωνα με νόμο που ψηφίστηκε στο Ιράν το 1987, τα τρανς άτομα πρέπει να περάσουν από τη διαδικασία της χειρουργικής επέμβασης προκειμένου να αναγνωριστεί η ταυτότητα φύλου τους. Η ομοφυλοφιλία, επίσης, εξακολουθεί να είναι παράνομη και ομοφυλόφιλοι εκτελούνται δημοσίως. Σε καταγγελίες που δημοσιεύονται σε ρεπορτάζ της βρετανικής “The Sun” ακτιβιστές υποστηρίζουν ότι αρκετές επεμβάσεις επαναπροσδιορισμού φύλου πραγματοποιούνται σε ομοφυλόφιλους άνδρες για να «καταπολεμηθεί η ομοφυλοφιλία».

Η Shadi Amin, ακτιβίστρια και συγγραφέας γεννημένη στο Ιράν, που ζει αυτοεξόριστη από τη δεκαετία του 1980, αναφέρει ότι το καθεστώς της χώρας, θεωρεί την ομοφυλοφιλία «ασθένεια» που θεραπεύεται όταν επαναπροσδιοριστεί το φύλο. «Η κυβέρνηση πιστεύει πως όταν είσαι γκέι άνδρας έχεις γυναικεία ψυχή και πρέπει να αλλάξεις και το σώμα σου. (…) Το καθεστώς δίνει στα γκέι άτομα δύο επιλογές – να συλληφθούν ως ομοφυλόφιλοι και να τιμωρηθούν με κίνδυνο να εκτελεστούν ή να περάσουν απ΄αυτή τη διαδικασία».

Όχι, τα εμβόλια δεν θα μας κάνουν ομοφυλόφιλους και η Mama Rosa θα είναι για πάντα ο πατέρας του Νικόλα (Μάκης Δελαπόρτας). Όσο κι αν αυτό ενοχλεί αρκετούς.

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021

Δάντης: Δικαίωση για τον Ζακ Κωστόπουλο - «Το πολύ "Αντριλίκι" είναι ύποπτο "κοπέλες μου"»


 Στο πλευρό της οικογένειας του Ζακ Κωστόπουλου ο Χρήστος Δάντης - Ζητά δικαίωση για τον θάνατο του 33χρονου - «Το πολύ "Αντριλίκι" είναι ύποπτο "κοπέλες μου"», σημειώνει για όσους ενοχλήθηκαν από την ανάρτησή του

Δικαιοσύνη για το θάνατο του Ζακ Κωστόπουλου ζητά ένας ακόμα άνθρωπος της Τέχνης. Ο Χρήστος Δάντης, με αιχμηρή ανάρτησή του στα social media τάσσεται ανοιχτά στο πλευρό της οικογένειας του 33χρονου, ενώ καλεί το κοινό να την ενισχύσει οικονομικά για να καλυφθούν τα έξοδα της δίκης«Αφήστε εμένα να στηρίζω τους ανήμπορους να ζήσουν με το δικαίωμα τους να ναι "διαφορετικοί", κι εσείς ανοίξτε κανένα λαγούμι να κρυφτείτε, γιατί το πολύ "Αντριλίκι" είναι ύποπτο "κοπέλες μου"», έγραψε χαρακτηριστικά.

Ο Χρήστος Δάντης κάνει αναφορά και στις συνθήκες του θανάτου του Ζακ σημειώνοντας ότι «δεν πέθανε επειδή έφαγε μεταλλαγμένα, δεν πέθανε από κάποια ασθένεια, αλλά τον ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ στην κυριολεξία επειδή ήταν "διαφορετικός"». Υπενθυμίζεται ότι ο ιατροδικαστής απέδωσε το θάνατο του ακτιβιστή της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας σε ισχαιμικό επεισόδιο που υπέστη από τα χτυπήματα που δέχθηκε, χωρίς να προσδιορίζει ποιο ήταν το θανατηφόρο χτύπημα.

Σε ανάρτησή του που συνοδεύεται και από βίντεο, ο δημοφιλής τραγουδιστής αναφέρει:

«Στόχος μας είναι να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα για την οικονομική ενίσχυση της οικογένειας Κωστόπουλου, προκειμένου να ανταπεξέλθει στα έξοδα της δίκης, αλλά και το να είμαστε δίπλα της, ώστε να νιώσει ότι δεν είναι μόνη της και ότι ενώνουμε τις φωνές μας μαζί της και ζητάμε Δικαιοσύνη.

Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία οικονομικής ενίσχυσης μέσω του συνδέσμου https://gogetfunding.com/justice-for-zak, ο οποίος συνδέεται ευθέως με την οικογένεια του/της Ζακ/Zackie Oh, είναι ακόμη εν ισχύ και υπάρχει ανάγκη για οικονομική στήριξη.

#Loatkiplus  #ΔικαιοσύνηΓιαΤονΖακ #ΔικαιοσύνηΓιαΤηνZackieOh #ΛΟΑΤΚΙ #Λοατ #Ομοφοβία #Lgbtq #Lgbt  #greece #Loveislove #Pride»

Ωστόσο σε νεότερη και άκρως αιχμηρή ανάρτηση ο Χρήστος Δάντης επιτίθεται σε όσους ενοχλήθηκαν από την παραπάνω του ανάρτηση γράφοντας μεταξύ άλλων: «Αφήστε εμένα να στηρίζω τους ανήμπορους να ζήσουν με το δικαίωμα τους να ναι «διαφορετικοί», κι εσείς ανοίξτε κανένα λαγούμι να κρυφτείτε, γιατί το πολύ «Αντριλίκι» είναι ύποπτο "κοπέλες μου"».

Ολόκληρη η ανάρτηση: 

«Είδα πως αρκετοί ενοχλήθηκαν σε σχέση με την ανάρτηση μου για την οικονομική ενίσχυση της οικογένειας του Ζακ Κωστοπουλου στον αγώνα που κάνει για να βρει δικαιοσύνη.

Υπενθυμιζω ότι ο Ζακ Κωστοπουλος δεν πέθανε επειδή έφαγε μεταλλαγμένα, δεν πέθανε από κάποια ασθένεια, αλλά τον ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ στην κυριολεξία επειδή ήταν "διαφορετικός".

Αφήστε εμένα να στηρίζω τους ανήμπορους να ζήσουν με το δικαίωμα τους να ναι «διαφορετικοί», κι εσείς ανοίξτε κανένα λαγούμι να κρυφτείτε, γιατί το πολύ «Αντριλίκι» είναι ύποπτο "κοπέλες μου"».