ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΣΥΖΗΤΗΣΗ ,ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΠΙΚΟΝΙΩΝΙΑ
Menu
Σάββατο 30 Απριλίου 2016
Υπεγράφη το πρώτο gay σύμφωνο συμβίωσης στα Χανιά
Το ζευγάρι, ο 67χρονος Χανιώτης και ο 64χρονος Καναδός σύντροφός του, περίμενε να εφαρμοστεί η υπουργική απόφαση και έπειτα να καταθέσει στο ληξιαρχείο το σύμφωνο συμβίωσης παρουσία αντιδημάρχου και ληξιάρχου. Ο συνταξιούχος Μανώλης κατάγεται από τη Σπηλιά Κολυμπαρίου και ο αγαπημένος του, με τον οποίο συζεί στο χωριό τα τελευταία επτά χρόνια, είναι ο Τζον από τον Καναδά. Ζουν την ήρεμη ζωή του χωριού και απολαμβάνουν τη φύση, το κολύμπι, τους περιπάτους και τα ταξίδια. Οι δυο τους απφοάσισαν να επισημοποιήσουν τη σχέση τους, έστω και αν υποπτεύονται ότι στο νησί δεν θα είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι θα τους αντιμετωπίσουν... περίεργα.
Ιερός λόχος, η θρυλική στρατιά ομοφυλόφιλων εραστών που κατατρόπωσε τους Σπαρτιάτες!
Οι ομοφυλόφιλοι αεροσυνοδοί της Air France δεν πετούν στην Τεχεράνη
Όμως, μετά τις σφοδρές αντιδράσεις του ιπτάμενου προσωπικού η Air France ανακοίνωσε ότι όσες δεν επιθυμούν να εργαστούν στις επίμαχες πτήσεις θα μπορούν να το κάνουν χωρίς συνέπειες. Τώρα, ένα νέο πρόβλημα διαφαίνεται στον ορίζοντα, καθώς οι ομοφυλόφιλοι αεροσυνοδοί της Air France αρνούνται επίσης να πετάξουν στην Τεχεράνη και επικαλούνται τον φόβο της θανατικής ποινής, που ισχύει για τους ομοφυλόφιλους στο Ιράν. Η αρχή έγινε από τον ομοφυλόφιλο ιπτάμενο συνοδό Laurent M., ο οποίος ξεκίνησε την διαμαρτυρία στο διαδίκτυο και μέχρι τώρα έχει συγκεντρώσει 2.000 υπογραφές. Ο ίδιος, δηλώνει ότι παρόλο που οι σεξουαλικές προτιμήσεις των ομοφυλόφιλων ιπτάμενων συνοδών δεν αναγράφονται στο διαβατήριό τους, ούτε αλλάζουν τον τρόπο που αυτοί εργάζονται, είναι αδιανόητο αυτοί να εξαναγκάζονται να πάνε σε μια χώρα που καταδικάζει αυτό που οι ίδιοι είναι.
Παρασκευή 29 Απριλίου 2016
Elephant Song (2014): MIA ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΗΣ
Ο Ξαβιέ Ντολάν, το τρομερό παιδί του καναδικού σινεμά μετά την θριαμβευτική πορεία του «Mommy» που έγινε γνωστός τόσο με το «Σκότωσα τη Μητέρα μου», όσο και με τον «Τομ στη Φάρμα», πρωταγωνιστεί και μία ερμηνεία - αποκάλυψη, η οποία απογειώνει ένα ψυχολογικό δράμα υπόκωφης έντασης και απρόσμενων ελιγμών. Βασισμένο στο ομότιτλο θεατρικό έργο του Νικολά Μπιλόν, που υπογράφει και το σενάριο της ταινίας, το «Τραγούδι του Ελέφαντα», στο οποίο εμφανίζονται η Κάθριν Κίνερ και η Κάρι Αν Μος, στήνει έναν έξυπνο γρίφο που ισορροπεί ανάμεσα στα ηθικά διλήμματα και στην αποκατάσταση μιας τρομακτικής αλήθειας.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΕΔΩ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: https://openload.co/f/YYRni1HxxNg/Elephant.Song.mp4
Νομιμοποιήθηκαν οι γκέι γάμοι στην Κολομβία
«Η πλειοψηφία των δικαστών υποστήριξε ότι ο γάμος μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου δεν παραβιάζει την ισχύουσα συνταγματική τάξη» δήλωσε η πρόεδρος του θεσμού Μαρία Βικτόρια Κάγε. «Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος και αυτόνομος για να δημιουργήσει μια οικογένεια (...) σύμφωνα με τον σεξουαλικό προσανατολισμό του και απολαμβάνοντας της ίδιας μεταχείρισης και προστασίας που εγγυώνται το Σύνταγμα και ο νόμος», πρόσθεσε. Στις αρχές Απριλίου, η Κολομβία είχε ήδη κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη νομιμοποίηση του γάμου των ομοφυλοφίλων, με μια ευνοϊκή ψηφοφορία του Συνταγματικού Δικαστηρίου που είχε χαιρετισθεί ως «ιστορική» από την κοινότητα των ομοφυλοφίλων.
Σε συνεδρίαση της ολομέλειας στις 7 Απριλίου, έξι από τους εννέα δικαστές του Συνταγματικού Δικαστηρίου είχαν ψηφίσει κατά του αιτήματος του δικαστή Χόρχε Πρέτελτ, ο οποίος ζητούσε από το δικαστήριο να αρνηθεί στους ομοφυλοφίλους το δικαίωμα να παντρεύονται με τις ίδιες νομικές προϋποθέσεις με τους ετεροφυλόφιλους. Το δικαστήριο είχε τότε διευκρινίσει πως ένας άλλος δικαστής, ο Αλμπέρτο Ρόχας, επρόκειτο «να προτείνει έναν νέο νόμο» που θα εξεταζόταν κατά την επόμενη συνεδρίαση και θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια οριστική απόφαση για τη νομιμοποίηση του γάμου για όλους. Εκτός από την Αργεντινή, τη Βραζιλία και την Ουρουγουάη, που έχουν νομιμοποιήσει την ένωση αυτή, το Μεξικό άνοιξε πρόσφατα τον δρόμο για τον γάμο μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου. Άλλες χώρες της ηπείρου έχουν εγκρίνει τις πολιτικές ενώσεις μεταξύ των ομοφυλοφίλων.
Πέμπτη 28 Απριλίου 2016
Η Μόνα Λίζα ήταν ο γκέι εραστής του Λεονάρντο ντα Βίντσι;
Ο Βινσέντι υποστήριξε ότι η μύτη, το μέτωπο και το – διάσημο - χαμόγελο που αποτυπώνονται στο πρόσωπο του πίνακα, έχουν χρησιμοποιηθεί και σε άλλες δημιουργίες του ντα Βίντσι, έχοντας ως μοντέλο τον μαθητευόμενό του, τον οποίο θαύμαζε με πολλούς τρόπους. Αναφέρει χαρακτηριστικά τα πορτρέτα γνωστά ως«Άγιος Ιωάννης ο Βαπτιστής» και «Αγία Άννα», καθώς και στον «Ενσαρκωμένο Άγγελο».
Η ιστορία του απαγορευμένου γκέι περιοδικού "Μπανάνες"
Γνωστός στην πόλη της Θεσσαλονίκης τα τελευταία 30 χρόνια μέσα από την θεατρική και κινηματογραφική του πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός ο Αχιλλέας Ψαλτόπουλος υπήρξε επίσης και ο εκδότης του πρώτου γκέι περιοδικού σεξουαλικής απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης με τίτλο «Μπανάνες» το 1980. Το έντυπο ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, κατασχέθηκε, έφτασε στα δικαστήρια και έμεινε στην ιστορία ως το πρώτο περιοδικό με το ένα και μοναδικό τεύχος το οποίο μέχρι σήμερα παραμένει κλασικό και συλλεκτικό. Η ομάδα του εντύπου, παράλληλα με την ΑΜΟΘ και το ΑΚΟΕ της Αθήνας αποφάσισε πριν από 36 χρόνια να σπάσει την σιωπή και να δώσει μια γροθιά στον συντηρητισμό της συμπρωτεύουσας. Αυτή είναι η ιστορία της (και στο τέλος ακολουθούν όλες οι σελίδες του περιοδικού).
―Αχιλλέα, ήσουν ο εκδότης του περιοδικού Μπανάνες... Ναι, ήμουν, παρ' όλο που στο περιοδικό δεν αναφέρεται κανένα απολύτως όνομα και ο λόγος ήταν πολύ συγκεκριμένος: Το 1980 διώκονταν πολλά έντυπα που αναφέρονταν στην σεξουαλικότητα και είπαμε να μην μπει κανένα όνομα παρά μόνο η διεύθυνση και η επωνυμία του τυπογράφου που είχε και την κεντρική διάθεση. ―Ποιοι ήσασταν και γιατί αποφασίσατε να κάνετε περιοδικό; Εμείς ήμασταν το Κ.Σ.Α (Κίνημα Σεξουαλικής Απελευθέρωσης), το οποίο αποτελούσαν άτομα όχι απαραίτητα ομοφυλόφιλα, αλλά άτομα που πιστεύανε στην ελεύθερη διακίνηση του έρωτα γενικά. Μας την είχε βαρέσει όλη αυτή η σεμνοτυφία που υπήρχε στην Θεσσαλονίκη και η Αθήνα τότε κινούνταν ήδη προς μια τέτοια κατεύθυνση πιο απελευθερωτική, είπαμε να κάνουμε και εμείς ένα βήμα βγάζοντας ένα περιοδικό.
Πίσω από αυτό το περιοδικό ήταν και πολλοί επώνυμοι της πόλης. Ένα από τα άτομα αυτά που ήταν πολύ δυναμικά και πάντα βοηθούσε και πρέπει να το αναφέρω ήταν η πανέμορφη Τζένη Γιορανίδου, που σπούδαζε τότε όπως και εγώ ηθοποιός. Ήμασταν μαζί στην σχολή της Ρούλας Πατεράκη, και η Τζένη ήταν υπέρ της ερωτικής και σεξουαλικής απελευθέρωσης. ―Το ΚΣΑ έκανε και κάτι άλλο εκτός της απόφαση που πήρε να εκδώσει το περιοδικό; Βεβαίως. Είχαμε δραστηριοποιηθεί μέσα στο πανεπιστήμιο, κάναμε εκδηλώσεις και δράσεις, μοιράζαμε φειγ βολάν για την ομοφοβία. Μου έκανε εντύπωση που μια μέρα η Τζένη μοίραζε φυλλάδια και μια ομάδα νεαρών την πλησιάζει και την ρωτάει χλευαστικά: «Κούκλα μου, λεσβία είσαι;» και παρ όλο που είχε ετεροφυλοφιλική σχέση χρόνων ήταν και πολύ θηλυκιά στην όψη, λέει πολύ προκλητικά «Ναι, είμαι» και της λένε: «Δεν σ’ έχουμε βάλει κάτω εμείς, για να αλλάξεις γνώμη». Σε γενικές γραμμές παρ όλο που έχουν περάσει 35 χρόνια, αυτή η σκέψη υπάρχει ακόμα: πώς όσες κοπέλες είναι λεσβίες είναι γιατί δεν βρέθηκε ο κατάλληλος άντρας να τις κάνει στρέιτ. Δεν αναγνωρίζουμε και δεν δεχόμαστε την συνειδητή επιλογή και τον πόθο μια γυναίκας. ―Η Θεσσαλονίκη τότε είχε και κάποια άλλη ομάδα, νομίζω ότι παράλληλα δραστηριοποιούνταν και η ΑΜΟΘ... Ναι, ήταν σχεδόν εν παραλλήλω με εμάς η ΑΜΟΘ (Απελευθερωτικό Μέτωπο Ομοφυλόφιλων Θεσσαλονίκης). Απλώς, κάποια στιγμή είχαμε την αίσθηση ότι δεν είχε την ένταση και την επεμβατικότητα που θέλαμε εμείς από μια ομάδα και έτσι κάναμε εμείς την ΚΣΑ. Θα ήταν η πρώτη φορά που θα τολμούσε κάποιος να βγάλει ένα περιοδικό με τέτοιο περιεχόμενο και με τέτοιο τρόπο δοσμένο. ―Πώς αποφασίσατε να του δώσετε το όνομα Μπανάνες; Ήταν νομίζω μια δική μου πρόταση. Μου άρεσε ο δίσκος που είχαν κάνει o Lou Reed με τους The Velvet Underground & Nico που στο εξώφυλλο είχε μια μπανάνα πολύ γνωστό σκίτσο του Andy Warhol. Σκέφτηκα ότι η μπανάνα είναι και ένα διαχρονικό φαλλικό σύμβολο. Επίσης, στα αγγλικά bananas, στον πληθυντικό, σημαίνει: αυτός που βγάζει τρέλα, που δεν λογαριάζει τίποτα. Μ' αυτό το τριπλό σκεπτικό επικράτησε ο τίτλος "Μπανάνες". Ανέκαθεν, ακόμα και σε άλλες δραστηριότητες μου άρεσαν οι προκλητικοί τίτλοι. Θυμάμαι, πηγαίναμε για Πάσχα στην Μύκονο περιμέναμε να δούμε φίλους και ανάμεσα τους τον Billy Bo, να κάνουμε όλοι μαζί Ανάσταση. Ήταν μεγάλη η έκπληξή μας όταν δεν τον είδαμε εκείνη την χρονιά που αρρώστησε. Ρωτάω φίλους «Δεν ήρθε φέτος ο Billy Bo στη Μύκονο, για Πάσχα;», και μου λένε ο Billy Bo πέθανε.
―Οι παλαιότερες γενιές μιλάνε με μια νοσταλγία για την εποχή του 1980 τότε που η Θεσσαλονίκη ήταν ερωτική πόλη και πολύ πρωτοπόρα. Είπες πριν ότι φτιάξατε την ομάδα ως αντίδραση στον συντηρητισμό κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το νοσταλγικό κλίμα της διασκέδασης που περιγράφουν όλοι. Η πόλη ήταν και είναι συντηρητική στο γενικότερο πλέγμα της. Τώρα αυτό που λένε οι παλιοί «το ερωτικό» υπήρχε, αλλά σε έναν συγκεκριμένο κύκλο ατόμων και σε συγκεκριμένους χώρους. Δεν μπορούσε τότε ο οποιοσδήποτε να δηλώνει και να δείχνει ότι είναι ομοφυλόφιλος ή να πιάνεται χεράκι-χεράκι με τον σύντροφο του ή να τολμήσει να έχει διεκδικήσεις. Η δική μας ομάδα και κάποιοι άλλοι μαζί με εμάς, και ενδυματολογικά ακόμα ήμασταν οι πιο προκλητικοί εκείνης της περιόδου. Υπήρχε και ένα μπαρ, να μην το ξεχνάμε, που ήταν σημαδιακό για την πόλη και για όλη την Ελλάδα . Είχε καθιερωθεί σαν ένας χώρος τρομερά απελευθερωτικός σεξουαλικά και με πανέξυπνα shows, κι αυτό ήταν το περίφημο Banal, του Ηρακλή Δούκα, που άφησε εποχή. Στο Βanal δεν σύχναζαν μόνο ομοφυλόφιλοι αλλά και όλοι αυτοί που είχαν ένα προφίλ πιο προωθημένο για τα τότε γούστα της Θεσσαλονίκης, ήταν πιο παράξενοι ενδυματολογικά και πιο απελεύθεροι σαν συμπεριφορά. Τότε, για να μπορείς να νιώσεις ελεύθερος να κάνεις ότι θέλεις, να φοράς ότι θέλεις έπρεπε να πηγαίνεις στην Μύκονο ή στην Πάρο. Σκίτσο απ' τις "Μπανάνες". ―Είχατε συνεργασία μεταξύ σας η Oμάδα σας, η ΑΜΟΘ και το ΑΚΟΕ ; Βεβαίως, επικοινωνούσαμε. Οι διαφωνίες υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν στις ομάδες. Όλοι είχαμε,όμως, λίγο πολύ τον ίδιο στόχο. Οι διαφορές προέρχονται από τον τρόπο που λειτουργεί ο καθένας, από τις προτεραιότητες που βάζει. Δεν μπορώ να πω ότι κάποιος προσέφερε περισσότερα και άλλος λιγότερα. Το ΑΚΟΕ, ας πούμε, πολέμησε με όλες του τις δυνάμεις για να αλλάξει την εικόνα των ομοφυλόφιλων στην χώρα. Δεν ξέρω αν υπάρχει αυτή η αγωνιστικότητα και σήμερα. Σκεφτείτε πόσο άργησε το σύμφωνο συμβίωσης ενώ υπήρχε σε όλη την Ευρώπη εδώ και πολλά χρόνια. Καλά δεν το συζητάω για πολιτικό γάμο και υιοθεσία… Ίσως γίνουν και αυτά μαζί με το μετρό της Θεσσαλονίκης, θα δούμε (γέλια).
―Ας πάμε στο περιεχόμενο του τεύχους. Στο οπισθόφυλλο υπάρχει όλος ο νόμος περί αφροδισίων. Γιατί; Βλέπαμε ότι ο νόμος είχε στοιχεία επικαλυμμένα ή μη, κατά της ομοφυλοφιλίας και του δικαιώματος στην σεξουαλική αυτοδιάθεση. Τότε δεν είχε εμφανιστεί ακόμα το aids , υπήρχαν ,όμως, πολλά αφροδίσια που κυκλοφορούσαν, διότι όλοι κάναμε ελεύθερο έρωτα χωρίς προφυλακτικό, οπότε ο νόμος αυτός στοχοποιούσε και φωτογράφιζε όλους όσους κάναμε ελεύθερο σεξ, έξω από τα πρότυπα της καθαρής αναπαραγωγής και μόνο. Ήταν ένας «μπαμπούλας».
―Τι εννοείς, το 1980 δεν εμφανίστηκε το AIDS; Το AIDS, σαν είδηση, χτύπησε την Ελλάδα μετά το 1982 και δεν ήταν και γνωστό σαν AIDS. Κανείς δεν ήξερε τι είναι και τι συμβαίνει και γιατί πέθαινε ο κόσμος. Θυμάμαι, πηγαίναμε για Πάσχα στην Μύκονο περιμέναμε να δούμε φίλους και ανάμεσα τους τον Billy Bo, να κάνουμε όλοι μαζί Ανάσταση. Ήταν μεγάλη η έκπληξή μας, όταν δεν τον είδαμε εκείνη την χρονιά που αρρώστησε. Ρωτάω φίλους «δεν ήρθε φέτος ο Billy Bo στη Μύκονο, για Πάσχα;», και μου λένε ο Billy Bo πέθανε. Θυμάμαι είχα μείνει εμβρόντητος. Μέχρι τότε δεν ήταν γνωστό σαν κίνδυνος, δεν είχαμε και πολύ την αίσθηση του τι είναι και τι ακριβώς συμβαίνει. Για αρκετό καιρό σ’ αυτούς που πέθαιναν για επίσημη διάγνωση ανακοίνωναν την πνευμονία ή κάτι παρόμοια σοβαρό. ―Μέσα στην άγνοια άλλοι σωθήκανε από τύχη και άλλοι έφυγαν από ατυχία … Αυτό που λες είναι μια τρομερή αλήθεια. Τα καλοκαίρια στην Μύκονο και στην Πάρο συναντιόμασταν από πολλά μέρη της Ελλάδος, αλλά και από Αμερική, από Αγγλία με άτομα που ήμασταν φίλοι μεταξύ μας και βρισκόμασταν από κοντά, κάθε καλοκαίρι. Σιγά σιγά ο κύκλος μας, -και ήταν πολύ μεγάλος και αγαπητός- άρχισε να αποδεκατίζεται. Πού είναι αυτός; Πάει αυτός. Πού είναι ο άλλος; Πάει ο άλλος. Ήταν μεγάλο το σοκ να φεύγουν φίλοι και γνωστοί διεθνώς, σιγά-σιγά. Τότε ήταν που αναρωτηθήκαμε τι γίνεται ακριβώς, τι συμβαίνει; Ο Αχιλλέας Ψαλτόπουλος σήμερα.
―Από όλη αυτή την ύλη θυμάσαι τι έχεις γράψει εσύ; Δεν θυμάμαι μετά από τόσα χρόνια ποιο ακριβώς κείμενο έγραψα όμως θυμάμαι ότι είχα κάνει εξ ολοκλήρου την εικονογράφηση και το «στήσιμο» του τεύχους. ―Και η εικονογράφηση και το λεξιλόγιο και τα κείμενα είναι τολμηρά, υπάρχει και ένα μανιφέστο μιας επαναστατικής ομάδας, υπάρχει και το πολιτικό μέσα στην ύλη. Πρέπει να ήταν κάτι πολύ πρωτοποριακό και προχωρημένο για την εποχή του το περιοδικό και μάλιστα είχε και αντρικό γυμνό. Όλο το τεύχος αποτελούσε κατά κάποιο τρόπο μια πρόκληση. Θέλαμε να δούμε τις αντιδράσεις που θα έχει, μέχρι πού μπορούσαμε να φτάσουμε τα πράγματα. Και όντως θεωρήθηκε τελικά, άσεμνο. Το περίεργο είναι ότι και τότε όπως και τώρα σοκάρουν πράγματα που αφορούν την σεξουαλικότητα, που είναι αβλαβής και δεν σοκάρουν περιοδικά, ταινίες, εκπομπές, με πολέμους, φρίκη, πραγματικές πράξεις βίας. Η σεξουαλικότητα είναι ταμπού ακόμα και σήμερα, γιατί η εκκλησία μας έχει επιβάλλει μια τέτοια λογική, ότι το σώμα είναι μιαρό και βρίσκεται εδώ για να εξυπηρετεί την ψυχή. Αν ήταν έτσι τότε, γιατί να έχουμε τόσες σεξουαλικές ορμές από την φύση, για να τις καταπιέσουμε; Οπότε αν το δεχτούμε ως θείο δώρο, το σώμα είναι και αυτό ιερό όπως η ψυχή, άρα μπορούμε να υπακούσουμε στις επιθυμίες του. Προσπαθήσαμε να κάνουμε ένα αγωνιστικό περιοδικό, το οποίο θα μιλάει για πολιτική, να καταγγέλλει το σύστημα που ξέραμε ότι λειτουργούσε κατασταλτικά και καταπιεστικά. ―Υπάρχει μια λίγο αρνητική κριτική στο τεύχος για τα «Καλιαρντά» το βιβλίο του Πετρόπουλου. Φαίνεται ότι δεν είχατε πάρει το βιβλίο και τον συγγραφέα του με τόσο καλό μάτι. Αυτό που είχε ενοχλήσει τότε σχετικά με τον Πετρόπουλο ήταν ότι δεν είχαμε πειστεί για την αγνότητα των προθέσεων του. Βλέπαμε την εμπορικότητα πίσω από όλα αυτά. Ήταν ένα πολύ πιασάρικο θέμα, θα έκανε ντόρο και άρα θα πουλούσε. Εκεί ήταν η αντίρρηση και από την άλλη πλευρά τα καλιαρντά ήταν μια γλώσσα συνθηματική μεταξύ μας που δεν ξέρανε οι πάντες, όποτε ανταλλάσσαμε πληροφορίες χωρίς να καταλάβει ο άλλος για ποιο πράγμα μιλάμε. Το να κοινοποιηθεί όλο αυτό, ήταν σαν να έσπασε ο κώδικα «αινίγκμα» .Και αυτό από την μία είναι καλό, γιατί ευρέως κοινοποιείται ότι υπάρχουν και άλλες λέξεις, άλλα ιδιώματα που χρησιμοποιούν οι γκέι, οι τράνς, τα άτομα στο λεγόμενο περιθώριο, από την άλλη όμως, ήταν σαν να προδιδότανε κάτι πολύ ιδιωτικό. Και δεν νομίζω πως τότε, εκείνη την εποχή, αυτό μας βοηθούσε. Το να είσαι τώρα παντρεμένος με άτομο του ιδίου φύλου και να είσαι πολιτικός, τραγουδιστής ή ηθοποιός, να εμφανίζεσαι με το έτερον ήμισυ σου δημόσια, να το δηλώνεις ανοιχτά και να μην τρέχει τίποτα, ας πούμε είναι κάτι που είναι αδιανόητο ακόμα για την ελληνική κοινωνία. ―Τελικά όταν κυκλοφόρησαν οι «Μπανάνες» ποιες ήταν οι αντιδράσεις του κόσμου; Οι αντιδράσεις, όπως είναι λογικό ήταν μικτές. Από την μια πλευρά ήταν το «μπράβο που το τολμήσατε , επιτέλους καιρός ήταν να γίνει κάτι, έγινε ένα βήμα». Κάποιοι είχαν απλά τρομοκρατηθεί και δεν μπορούσαν να πάρουν θέση, και άλλοι που λέγανε «δεν ντρέπεστε τι είναι αυτά που κάνετε; έχετε χάσει το μυαλό σας; δεν ξέρετε τι σας γίνεται και τι γράφετε». Ακόμα και γκέι ήταν αυτοί που κάνανε αρνητικά σχόλια αν και πιστεύω ότι κατά βάθος το αρέσανε. Σαν μια ένοχη απόλαυση. Απλά δεν θέλανε να το παραδεχτούν. Ο σκοπός μας ήταν παρά τα σχόλια και τις κριτικές να το συνεχίσουμε και να το καθιερώσουμε στην πόλη.
―Όμως τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα περιμένατε… Ναι, διότι αφού κυκλοφόρησε, κι άρχισε να γίνεται γνωστό, τελικά με δικαστική εντολή κατασχέθηκε ως άσεμνο όπου και αν βρέθηκε και ξεκίνησαν τα δικαστήρια με τον εκδότη, δηλαδή ουσιαστικά με τον τυπογράφο που ήταν και ο μόνος που αναφέρεται στα στοιχεία της έκδοσης. Δεν το συνεχίσαμε από εκεί και πέρα, γιατί ήταν παρακινδυνευμένο. Ποιος θα το τύπωνε; Δεν φταίει ο εκάστοτε τυπογράφος που βρίσκαμε, να τρέχει σε δίκες για εμάς και να μας προστατεύει. Ποιος άλλωστε θα το δεχότανε μετά από όλα αυτά που έγιναν στο πρώτο τεύχος;! Τελικά στη δίκη, πήγε ο τυπογράφος ο οποίος – και αυτό είναι προς τιμή του – είπε πως κάποιος του το έφερε σαν δουλειά ότι δεν ήξερε ποιος είναι πίσω από την ομάδα και τα πλήρη στοιχεία μας. «Εγώ απλά πληρώθηκα και ως όφειλα να κάνω σαν τυπογράφος, το τύπωσα», είπε στη απολογία του, και έτσι μπήκε η υπόθεση στο αρχείο. ―Πούλησε το πρώτο τεύχος; Ναι, αλλά μην φανταστείς τρελά. Πήγαινε όμως καλά, δεν μπορώ να πω. Το περιοδικό είχε ένα κόστος έκδοσης, δεν είχε διαφημίσεις και για να συνεχίσει να βγαίνει έπρεπε να καλύπτεται, γι΄ αυτό κόστιζε 50 δραχμές. Σήμερα, αν το μεταφράσεις είναι 0,10 λεπτά, τίποτα δηλαδή. Σας πληροφορώ όμως, ότι τότε οι 50 δραχμές είχαν μια κάποια αξία. ―Μετά από αυτό δεν συνέχισες την κινηματική σου δράση γύρω από το θέμα της σεξουαλικότητας γιατί; Όντως δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη ίσως γιατί εμένα τα ενδιαφέροντα μου είχαν μεταφερθεί εντελώς πια στο θεατρικό γίγνεσθαι. ―Αντιλαμβάνεται βέβαια κανείς ότι την ακτιβιστική σου δράση την έχεις μεταφέρει στο καλλιτεχνικό σου έργο. Ακόμα και στο τελευταίο μου έργο «Ο Μάγειρας, ο Άμλετ, η Οφηλία και…τα Φαντάσματα», ένα κομμάτι αναφέρεται στην αμφισεξουαλικότητα. Οι επιλογές των έργων μου προσπαθούσα να είναι πάντα διαφορετικές. Αξίζει και αυτή η πόλη να δει κάποια άλλα πράγματα πέρα από «του κουτρούλη το γάμο» και διάφορα άλλα, ας μην αναφερθώ καλύτερα. Σκίτσο απ' τις "Μπανάνες". ―Παρ’ όλο που μόνος σου με πολύ προσωπική προσπάθεια έχτισες μεγάλη καριέρα στην Θεσσαλονίκη η κινηματική σου δράση και το περιοδικό Μπανάνες είχαν πιστεύεις επιπτώσεις στην καριέρα σου; Επειδή λίγο ως πολύ στηρίχτηκα στις δικές μου δυνάμεις, ίσως αυτό που λες να μην το αισθάνθηκα ιδιαίτερα.
Τα κουτσομπολιά υπήρχαν και πάντοτε θα υπάρχουν, ακόμα και σήμερα, αλλά ούτε προσπάθησα ποτέ να κρύψω κάτι, ούτε όμως προσπάθησα και να προβάλλω κάτι προς όφελος μου. Θεωρώ ότι η θεατρική μου καριέρα δεν έχει καμία σχέση με τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις και ούτε το χρησιμοποίησα ως παντιέρα για να προωθηθώ. Επίσης ουδέποτε χρησιμοποίησα την δουλειά μου, ως παραγωγός και σκηνοθέτης, προς άγρα ερωτικού συντρόφου. Αυτό μπορούν να το πουν με βεβαιότητα όλοι οι ηθοποιοί που συνεργάστηκα. Τώρα το ότι δεν ήμουν ποτέ σε καμία επιτροπή, το ότι ουδέποτε πήρα δημόσια χρήματα λέει και αυτό κάτι, έτσι δεν είναι; Αλλά έχω συμφιλιωθεί μ’ αυτόν τον αποκλεισμό, χωρίς να μου είναι βέβαια και ιδιαίτερα ευχάριστος.
―Πώς βλέπεις από το 1980 που βγήκαν οι "Μπανάνες" μέχρι σήμερα τις αλλαγές στην σεξουαλική ζωή και την εξέλιξη του γκέι ακτιβισμού; Σίγουρα τα πράγματα έχουν γίνει καλύτερα, ίσως όχι στο βαθμό που περίμενα ή επιθυμούσα. Είναι ένα τεράστιο θέμα αυτό. Πρέπει ακόμα να γίνουν πάρα πολλά πράγματα. Το να είσαι παντρεμένος με άτομο του ιδίου φύλου και να είσαι πολιτικός, τραγουδιστής ή ηθοποιός, να εμφανίζεσαι με το έτερον ήμισυ σου δημόσια, να το δηλώνεις ανοιχτά και να μην τρέχει τίποτα, ας πούμε είναι κάτι που είναι αδιανόητο ακόμα για την ελληνική κοινωνία. Εξακολουθεί να υπάρχει το στίγμα ότι η ομοφυλοφιλία είναι ανωμαλία, και οι γκέι δακτυλοδεικτούμενοι και αποδεκτοί μόνο σε μερικούς συγκεκριμένους κύκλους.
Επίσης μου κάνει εντύπωση και το θεωρώ πολύ αρνητικό, το ταμπού της σεξουαλικότητας να παραμένει στην νεολαία. Περίμενα εκεί να ήταν πιο χαλαρά τα πράγματα και όμως βλέπω ότι λειτουργούν πολύ έντονα τα πατροπαράδοτα στερεότυπα, και κάτι έξω από αυτά είναι κατακριτέο, προκλητικό και προκαλεί τον χλευασμό. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό. Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι αντιδράσεις είναι μόνο επιφανειακές. Η αθρόα συμμετοχή της νεολαίας στα Gay Pride, είναι ενθαρρυντική. Είναι βέβαια και αυτό ένα κομμάτι από το πρόσωπο τη Ελλάδος. Ποιος πολιτικός ή δημόσιο πρόσωπο έχει πει ανοιχτά ότι είναι γκέι η λεσβία; Μόνο ψίθυροι και κουτσομπολιά. Η ομοφυλοφοβία υπάρχει ακόμα, είναι πολύ έντονη και παρ’ όλες τις σημαντικές αλλαγές, μένουν ακόμα πολλά να γίνουν.
Το άρθρο του δημιουργού δημοσιεύτηκε στο lifo
Τετάρτη 27 Απριλίου 2016
ΟΜΟΡΦΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ Ο ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
«Θέλαμε να προχωρήσουμε σε μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, και ταυτόχρονα να διορθώσουμε σημαντικές παρανοήσεις αναφορικά με τη σχέση ανάμεσα στα επιστημονικά ευρήματα και τις πολιτικές ατζέντες» λέει ο Μάικλ Μπέιλι του Πανεπιστημίου Northwestern, πρώτος συγγραφέας της δημοσίευσης.
Η μελέτη της ομάδας του δημοσιεύεται στο Psychological Science in the Public Interest, μια επιθεώρηση της αμερικανικής Εταιρείας Ψυχολογικής Επιστήμης. Στο ίδιο τεύχος παρουσιάζεται συνοδευτικό άρθρο σχολιασμού του Ριτς Σάβιν-Ουίλιαμς του Πανεπιστημίου Cornel στη Νέα Υόρκη.
Βασικό ερώτημα στην πολιτική και δημόσια συζήτηση για την ομοφυλοφιλία, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Εταιρεία Ψυχολογικής Επιστήμης, είναι το εάν μπορεί κανείς να «επιλέξει» τον μη ετεροφυλοφιλικό σεξουαλικό προσανατολισμό.
Δεδομένου ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός βασίζεται στην επιθυμία, και οι άνθρωποι δεν «επιλέγουν» τις επιθυμίες τους, οι συντάκτες των δύο νέων άρθρων θεωρούν το ερώτημα παράλογο. Όπως μάλιστα λέει ο Δρ Μπέιλι, «το ερώτημα του κατά πόσο ο σεξουαλικός προσανατολισμός "επιλέγεται" διχάζει εδώ και δεκαετίες τους υποστηρικτές και τους πολέμιους των γκέι, ωστόσο το ερώτημα της αιτίας είναι μάλλον άσχετο στους πολιτιστικούς πολέμους».
Η ανασκόπηση της πιο πρόσφατης βιβλιογραφίας από την ομάδα του Μπέιλι οδηγεί σε μια σειρά συμπερασμάτων για τη φύση του σεξουαλικού προσανατολισμού:
- Σε όλους τους πολιτισμούς, ένα «μικρό αλλά όχι αμελητέο» ποσοστό του πληθυσμού έχει μη ετεροφυλοφιλικά αισθήματα.
- Τα σεξουαλικά αισθήματα γενικά είναι πιθανό να αναπτύσσονται με τον ίδιο τρόπο σε όλο τον κόσμο.
- Βιολογικοί παράγοντες όπως το γενετικό προφίλ, καθώς και μη κοινωνικοί περιβαλλοντικοί παράγοντες όπως η έκθεση σε ορμόνες κατά την εμβρυακή ζωή, είναι πιθανό να συμβάλλουν στη διαμόρφωση του σεξουαλικού προσανατολισμού.
- Τα επιστημονικά ευρήματα δεν στηρίζουν την ιδέα ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός μπορεί να διδαχθεί με κοινωνικά μέσα.
- Επιπλέον, δεν στηρίζουν την ιδέα ότι η ομοφυλοφιλία γίνεται πιο διαδεδομένη με την αύξηση της κοινωνικής αποδοχής.
- Η ομάδα του Δρ Μπέιλι χωρίζουν τις σεξουαλικές προτιμήσεις σε κατηγορίες, όπως γκέι, λεσβίες και αμφισεξουαλική, ενώ ο Δρ Σάβιν-Ουίλιαμς θεωρεί πιο πειστική την ιδέα ότι υπάρχει ένα συνεχές σεξουαλικό φάσμα. Οτιδήποτε πέφτει ανάμεσα στην ομοφυλοφιλία και την ετεροφυλοφιλία περιγράφεται με τον όρο-αμπρέλα της αμφισεξουαλικότητας.
Το γεγονός ότι τα θέματα που σχετίζονται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό συνεχίζουν να αποτελούν αντικείμενο δημόσιας συζήτησης υπογραμμίζει την ανάγκη για περισσότερη και καλύτερη έρευνα, λένε οι ερευνητές.
«Ο σεξουαλικός προσανατολισμός είναι σημαντικό ανθρώπινο χαρακτηριστικό, και θα πρέπει να τον μελετήσουμε χωρίς φόβο και χωρίς πολιτικούς περιορισμούς» λέει ο Δρ Μπέιλι. «Όσο πιο αμφιλεγόμενο ένα ζήτημα, τόσο περισσότερο πρέπει να επενδύσουμε στην απόκτηση απροκατάληπτης γνώσης. Και η επιστήμη είναι ο καλύτερος τρόπος για την απόκτηση απροκατάληπτης γνώσης».
Τρίτη 26 Απριλίου 2016
Bizarre (2015): Queer τέχνη με φόντο τον παρελθόν και τον έρωτα!
Οι ιδιοκτήτριες, ένα ζευγάρι λεσβιών τον αγαπάνε, όπως και το υπόλοιπο προσωπικό του μαγαζιού,
και πιο πολύ ό Λούκα ο οποίος τον ερωτεύεται... Όμως ο ίδιος δεν μπορεί να αγαπήσει κανέναν εξαιτίας του παρελθόντος του και των μυστικών του.
Η ταινία έχει αποσπάσει μεγάλα βραβεία διαπραγματεύοντας ένα πραγματικό δύσκολο θέμα. Παρά την πλοκή μέσα από τους ήρωες και την αξία των χαρακτήρων που το συνοδεύουν αποκτά μια ωμή αλήθεια. Οι σκηνές που στέλνουν μήνυμα προέρχονται μέσα από το queer club της ταινίας στηλιτεύοντας την ομοφοβία και τον ρατσισμό. Παρόλα αυτά αποτελεί ένα άλλο ταξίδι που ορισμένες φορές μας αποπροσανατολίζει μέσα από τις σκηνές του κλάμπ καθώς πρέπει να φωτίζει περισσότερο στις ιστορίες των χαρακτήρων της σειράς....
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΔΩ ΕΔΩ
ΕΔΩ
Παρουσιαστής μιλάει για τη περίοδο που δουλευε σε gay sitef
«Επειδή δεν έτυχε να σπουδάσω στο εξωτερικό, ήθελα πολύ να ζήσω σε μια άλλη χώρα και να δω νέα πράγματα. Αυτή η εμπειρία μου με βοήθησε πάρα πολύ. Δεν πιστεύω, πάντως, πως όλα στο εξωτερικό είναι καλύτερα. Έμεινα τέσσερα χρόνια και έκανα πολλές δουλειές για να επιβιώσω. Ξέρεις, το κλασικό κλισέ του καλλιτέχνη που κάνει οτιδήποτε για να ζήσει: Δούλεψα από βοηθός μάγειρα και σερβιτόρος, μέχρι μεταφραστής σε γκέι σάιτ γνωριμιών, υπεύθυνος tour στο Άμστερνταμ με βάρκες και επισκευαστής ποδηλάτων. Όλα αυτά για να μπορώ να συντηρώ τον εαυτό μου όσο μάθαινα stand up comedy καθώς τον πρώτο καιρό δεν πληρώνεσαι από την τέχνη σου. Έπειτα ξεκίνησα να γράφω τη σειρά και γύρισα στην Αθήνα» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δευτέρα 25 Απριλίου 2016
ΑΓΡΙΑ δολοφονία ακτιβιστή για τα δικαιώματα των LGBT στο Μπαγκλαντές
Ο Τζουλχάς Μανάν ήταν συντάκτης στο LGBT περιοδικό Roopbaan και είχε εργαστεί προηγουμένως στην αμερικανική πρεσβεία, όπως είπαν φίλοι του. Σημειώνεται ότι το περιστατικό λαμβάνει χώρα δύο ημέρες μετά την άγρια δολοφονία καθηγητή πανεπιστημίου, την ευθύνη για την οποία ανέλαβε το Ισλαμικό Κράτος (ISIS/ Daesh)- ωστόσο, η κυβέρνηση του Μπαγκλαντές αρνείται ότι υπάρχει παρουσία του ISIS στη χώρα.
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα GAYχελωνάκι-Κοινωνικό πείραμα για την Τουρκία
Κυριακή 24 Απριλίου 2016
Η ΒΟΥΛΑ ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΣΕΞΙΣΤΙΚΟ BULLYING ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Προκειμένου να ανέβεις στο ψηλότερο βάθρο, αυτό των Ολυμπιακών Αγώνων, πρέπει να είσαι έτσι όπως είσαι. Με τα μπράτσα σου, με τις ποδάρες σου, πολύ γυμνασμένη. Ειδικά στο σφίξιμο της κίνησης, το γυμνό φαίνεται ακόμα πιο ανδρικό. Έλεγα: «Έλα μωρέ, αυτή είναι τραβεστί». Τα άκουσα και αυτά για αυτό και το ευχαριστιέμαι τώρα που με λένε ωραία γυναίκα. Πρόλαβα κάτι. Μαλάκωσαν οι μυς. Στεναχωριόσασταν; Πάρα πολύ. Αυτά ήταν στο παρασκήνιο και κάποια στιγμή τα μάθαινες. Και επειδή υπήρχαν πολύ ωραίες αθλήτριες και έλεγαν «ο ξανθός άγγελος», εγώ τέτοιο κοσμητικό επίθετο δεν είχα ποτέ. Είχα μόνο η «ψυχάρα», η «αγωνίστρια», η «δύναμη» και έλεγα «εγώ δεν είμαι γυναίκα;». Τελικά όλα έγιναν για καλό. Τώρα έχω τη δυνατότητα και τον χρόνο, όσο μου μένει, να ευχαριστιέμαι και το θηλυκό της ιστορίας του φύλου μου.
Η ΠΙΟ ΟΜΡΟΦΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΤΑΝ GAY ΜΑΘΗΤΗΣ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΣΤΟ PROM!
Παρά το γεγονός ότι το να βγεις από την ντουλάπα αποτελεί αποθαρρυντική προοπτική, ένας τελειόφοιτος αυτή την φορά στάθηκε όρθιος ζητώντας από τον συμμαθητή του να πάνε μαζί στο χορό. Η ιστορία του Ari και του Mark σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη!
Η αντίδραση όταν του το ζήτησε ήταν όμορφη και μοιράστηκαν τις όμορφες στιγμές με ένα βίντεο. Στο υπέροχο βίντεο, Ο Ari λέει: «Αυτά τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν τα καλύτερα της ζωής μου ... Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να το θέσω. Έχω κάνει τόσους πολλούς φίλους και είχε μια τέτοια απίστευτη στιγμή που δεν θα ξεχάσω ποτέ τι εμπειρίες που είχα εδώ. Αυτό έχει γίνει ένα απίστευτο μέρος για μένα να είναι πραγματικά το σπίτι μου μακριά από το σπίτι. Και προσθέτει: «Ποτέ δεν έχω νιώσει τόσο όμορφα, τόσο ασφαλής που γίνομαι εδώ τόσο αποδεκτός." ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕ COMING OUT:
Σάββατο 23 Απριλίου 2016
Η ΤΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Sugar Orange (2004) γιατί η ζωή είναι γλυκιά!
O Λούκας είναι η Ζάχαρι και ο Κλέμενς το Πορτοκάλι. Δυό δεκάχρονα αγόρια, που εκτός από φίλοι ο δεσμός τους φαίνεται πως θα κρατήσει μιά ζωή. Μετά από μία παρεξήγηση όμως ο κόσμος τους χωρίζεται. Είκοσι χρόνια αργότερα ο Λούκας εξακολουθεί να είναι τρομοκρατημένος από την εγκατάλειψη του φίλου του. Ζει με χαλαρές σχέσεις που δεν νοιώθει να τον απειλούν. Μια μέρα όμως γνωρίζει την Λένα η οποία άθελα της ξυπνά μέσα του το παιδί που αναζητούσε μιά άνευ όρων φιλία. Η σχέση αυτή του ξυπνά την επιθυμία να ξαναβρεθεί με τον Κλέμενς και να ξορκίσει τα φαντάσματα του παρελθόντος.
Ένα φίλμ που με αριτοτεχινκό τρόπο τιμά την φιλία αλλά και την διαχρονική αξία δύο ατόμων μέσα από το βιβλίο της πραγματικής ζωής...μέσα από σκηνές που προκαλούν αφύπνιση...
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΕΔΩ
ΕΔΩ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΡΟΖ ΤΡΙΓΩΝΑ ΛΕΕΙ Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ BENT ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ!
Παρασκευή 22 Απριλίου 2016
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙΑΔΑ ΜΕ ΔΟΣΗ ΑΡΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
Ο δημοσιογράφος Yevgeniy Arsyukhin δημοσίευσε άρθρο στην φιλοκυβερνητική εφημερίδα Komsomolskaya Pravda, με το οποίο ασκεί κριτική στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι άνθρωποι με αναπηρίες σήμερα. Κατά τον ίδιο, η κοινωνία έχει γίνει πιο προστατευτική απέναντι σε αυτά τα άτομα με το πέρασμα των αιώνων, γεγονός που ο ίδιος όχι μόνο δεν επικροτεί, αλλά καταδικάζει. «Η αποστροφή απέναντι στην ασχήμια, την ασθένεια και τον θάνατο είναι έμφυτη χάρη στην εξέλιξη και την φυσική επιλογή», ανέφερε ο Ρώσος δημοσιογράφος, προτείνοντας ότι «οι ελαττωματικοί άνθρωποι δεν θα πρέπει να κάνουν απογόνους, είναι καλύτερο να πεθαίνουν κατ' ευθείαν».
«Και δεν θα πρέπει ποτέ να επιτρέπουμε στους ανάπηρους να φτάνουν στην κορυφή της κοινωνικής πυραμίδας», πρόσθεσε. Το όραμα του Arsyukhin για ένα σύγχρονο Καιάδα θυμίζει αρκετά την ναζιστική ευγονική, δηλαδή τη στείρωση και την ευθανασία εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων που θεωρούνταν απειλή για την «Άρυα φυλή». Ανάμεσα στα θύματα βρίσκονταν οι αδύναμοι διανοητικά και σωματικά, οι ομοφυλόφιλοι και τα άτομα με ψυχικές ασθένειες.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε την περίοδο που ο Nick Vujicic, ένας άνδρας που γεννήθηκε με μια μορφή φωκομέλειας και αποτελεί πηγή έμπνευσης για τα άτομα με αναπηρία σε όλο τον κόσμο, είχε επισκεφτεί τη Ρωσία.
Το συγκεκριμένο περιστατικό προκάλεσε αντιδράσεις στη Ρωσία, με μια μπλόγκερ ονόματι Kristina Potupchik να έχει δημιουργήσει σελίδα συγκέντρωσης υπογραφών για την απόσυρση του Arsyukhin από την θέση του αρχισυντάκτη στο ραδιοφωνικό σταθμό που ελέγχει η συγκεκριμένη εφημερίδα.
Το Ισλαμικό ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ Κράτος εκτέλεσε 2 τζιχαντιστές και 3 πολίτες ως ομοφυλόφιλους
Η εξτρεμιστική οργάνωση Ισλαμικό Κράτος σκότωσε πέντε άνδρες, τους οποίους έριξε από την κορυφή ενός κτιρίου στη Μοσούλη, κατηγορώντας τους ως ομοφυλόφιλους. Τοπικές πηγές επιβεβαίωσαν την Πέμπτη ότι τρεις κάτοικοι της Μοσούλης, στο βορειοδυτικό Ιράκ, και δύο τζιχαντιστές μέλη της οργάνωσης Ισλαμικό Κράτος συνελήφθησαν από τη «θρησκευτική αστυνομία» της οργάνωσης με την κατηγορία της ομοφυλοφιλίας. Την είδηση επιβεβαίωσε μιλώντας στο ARA News και ο ακτιβιστής Αλί Αλ Αχμέντ, μιλώντας και αυτός με τη σειρά του για δύο τζιχαντιστές και τρεις πολίτες που εκτελέστηκαν.
«Οι πέντε άνδρες ρίχθηκαν από την ταράτσα κτιρίου ασφαλιστικής εταιρείας στην περιοχή Μπατ Ατ Τουμπ από μασκοφόρους δήμιους της οργάνωσης», είπε ο Αλ Αχμέντ, σημειώνοντας ότι οι σοροί των εκτελεσθέντων μεταφέρθηκαν στη συνέχεια σε άγνωστη τοποθεσία. «Η βαρβαρική εκτέλεση συνέβη δημοσίως μπροστά σε εκατοντάδες ανθρώπους», πρόσθεσε ένας αυτόπτης μάρτυρας που μίλησε επίσης στο ARA News.
Μέλος του θρησκευτικού δικαστηρίου της Σαρία εξήγησε ότι «ρίχνοντας τους ομοφυλόφιλους από ψηλά καθαρίζονται οι αμαρτίες τους». Ο Τζαμάλ Αμπντούλ Γαφούρ, μιντιακός ακτιβιστής στη Μοσούλη, είπε στο ARA News ότι «αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το Ισλαμικό Κράτος εκτελεί ανθρώπους με αυτόν τον τρόπο, πρόσφατα η οργάνωση έριξε ακόμα 9 πολίτες από την ταράτσα κτιρίου επειδή τους είχε κρίνει ένοχους για ομοφυλοφιλία».
Το Ισλαμικό Κράτος κυνηγά τους ομοφυλόφιλους. Για να έχει αποτελέσματα βάζει πολλές φορές νεαρούς άνδρες της «θρησκευτικής αστυνομίας» να «ψαρεύονται» και μόλις ανταποκριθεί ο ύποπτος στο ερωτικό κάλεσμα τον συλλαμβάνουν. Ωστόσο, το Ισλαμικό Κράτος δεν σκοτώνει όλους τους ομοφυλόφιλους. Σε πολλές περιπτώσεις έχει ζητήσει λύτρα για να τους αφήσει ελεύθερους, με τον όρο ότι θα φύγουν μακριά από τα εδάφη που ελέγχει η οργάνωση. Οι καταδικασθέντες σε θάνατο ως ομοφυλόφιλοι οδηγούνται στην ταράτσα του υψηλότερου κτιρίου της περιοχής με κλειστά τα μάτια. Από εκεί τους ρίχνουν στο έδαφος. Μόλις το σώμα πέσει στη γη, άλλοι τζιχαντιστές περιμένουν ολόγυρα να αποτελειώσουν τον άνθρωπο με λιθοβολισμό.
Πέμπτη 21 Απριλίου 2016
Ένας άντρας παντρεύεται τον άντρα των ονείρων του. Θα σταθείτε κοντά του;
Το Πρόγραμμα έχει την αλληλεγγύη και τη στήριξη των οργανώσεων: "Οικογένειες Ουράνιο Τόξο", "Queertrans", "Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην Εκπαίδευση", "ΛΟΑΤ-ΑμεΑ", "ThessΔΙΚΤΥΟ", "Thessaloniki Rainbow Youth", "Proud Seniors", "ΑΜΚΕ Κλίμακα" και "Generation 2".
Τον έκραζαν στο σχολείο πως είναι gay –ΑΛΛΑ τους έβαλε στη θέση τους!
Πήρε μέρος λοιπόν στο σόου «Βρετανία έχεις ταλέντο», μάγεψε και τους τέσσερις κριτές ενώ ξεσήκωσε το κοινό, που του χάρισε το πιο θερμό χειροκρότημα. Μάλιστα ο Κόουελ, του είπε το εξής: Ξέρεις τι δεν αρέσει στους άλλους; Να σε βλέπουν να τα πηγαίνεις περίφημα..
Τετάρτη 20 Απριλίου 2016
«Είμαι gay, αλλα΄και υπέρ της σεξουαλικής απελευθέρωσης" είπε ο άπαιχτος Ricky Martin!
Θαυμάστρια του Ρίκι Μάρτιν πλήρωσε 63.400 λίρες (80.100 ευρώ) για να... πάρει ένα παθιασμένο του φιλί.
Παρόλο που ο διάσημος τραγουδιστής συνοδευόταν από τον νέο του σύντροφο έδειχνε να απολαμβάνει το καυτό φιλί με την επιχειρηματία Ana Paola Diniz.
Ο Ρίκι Μάρτιν έχει δηλώσει ανοιχτά πως είναι ομοφυλόφιλος χωρίς αυτό να σημαίνει πως αν θελήσει να πάει με γυναίκα δεν θα το κάνει. «Είμαι ομοφυλόφιλος, με ελκύουν οι άνδρες, αλλά είμαι υπέρ της σεξουαλικής απελευθέρωσης. Αυτό σημαίνει πως αν νιώσω την επιθυμία να κάνω έρωτα με μια γυναίκα, θα το κάνω. Απλά δεν θα δεσμευόμουν συναισθηματικά με μια γυναίκα. Με αυτή την έννοια ανήκω στους άνδρες», είπε χαρακτηριστικά.
Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν στο Σάο Πάολο θα διατεθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα που ασχολούνται με το AIDS. Στο γκαλά το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων και διασημότητες όπως οι Naomi Campbell, Kate Moss και Marc Jacobs.